خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۱۵۲۸

فرصت یک هفته‌ای برای ارائه راهکار درباره ساماندهی بازار خودرو

فرصت یک هفته‌ای برای ارائه راهکار درباره ساماندهی بازار خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا پایان هفته جاری، در فضای کارشناسی و با بهره‌ گیری از ظرفیت تخصصی همه صاحب‌نظران حوزه خودرو به ویژه مجلس شورای اسلامی و تشکل‌ها، شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو جمع بندی و ارائه شود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از شاتا، جلسه کمیته خودرو صبح امروز 12 مهرماه با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وزارتخانه، مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی و جمعی از اعضای هیأت رئیسه انجمن قطعه‌سازان خودرو برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا پایان هفته جاری، در فضای کارشناسی و با بهره‌ گیری از ظرفیت تخصصی همه صاحب‌نظران این حوزه به ویژه مجلس شورای اسلامی و تشکل‌ها، پیشنهاد نهایی جمع بندی و ارائه شود.

مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و برخی از مدیران شرکت‌های قطعه‌سازی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود این شرکت‌ها، مسائل و مشکلات مربوطه را به اطلاع وزیر صنعت، معدن و تجارت رساندند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یک هفته یک هفته شده 40 سالچرا حق ملت رو رعایت نمیکنید کسی هم پاسخگو نیست

  • ناشناس

    نوبتی هم که باشه نوبت دلالان خودرو عزیز هست که بالا بیااارن

  • امید

    منتظر معجزه نباشید

  • ناشناس

    گرون میکنن شک ندارم هیشکی زورش به این دوتا غول نمیرسه. انقد گنده شدن که دولت جولشون باید لنگ بندازه

  • ناشناس

    باباپرمون رودراوردیدبااین ماشینهاتون نمیتونیدکنترل کنیدجمع کنیدبریدباباحق مردم ایران نیست بخداقسم

  • ناشناس

    این ماشینارو کسی نمیخره جز مردمه خوذمون
    صادراتی برای خودرو نیست یه بازیه چند ماهه بود برا خالی کردنه جیبه مردم از این به بعد دیگه میاد پایین قیمت پرایدم رو ۶۰ وامیسته همه هم خوشحال و خندون میشن که ارزون شد ماشین