کد مطلب: ۴۲۵۴۸۹

رشد ۳ درصدی شاخص کل بورس در این هفته

رشد 3 درصدی شاخص کل بورس در این هفته

پس از بازدهی 13 درصدی بورس در هفته گذشته، شاخص کل بورس در این هفته 3 درصد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام پس از اینکه در هفته گذشته رشدی 13 درصدی را به ثبت رسانده بود بو در آستانه کانال 400 هزارواحدی قرار گرفت، این هفته نه تنها توانست وارد کانال 400 هزار واحدی شود بلکه در پایان هفته رشدی نزدیک به 3 درصدی را به ثبت برساند.

پس از اینکه در روز کاری نخست این هفته شاخص رشدی 11هزار واحدی را تجربه کرد، در روزهای بعدی وارد فاز نزولی شد و حتی در روز چهارشنبه برای مدتی وارد کانال 405 هزار واحدی شد، اما به یکباره و از ساعت 10 صبح آخرین روز معاملاتی هفته روند صعودی در پیش گرفت و در نهایت بر پله 411212 ایستاد تا مجددا سقف تاریخی جدیدی را به ثبت برساند.

4

روند هفتگی بورس

در هفته گذشته، در حالی که شاخص کل بورس رشدی 2.9 درصدی را به ثبت رساند، شاخص کل هم وزن با رشدی 9.7 درصدی به سقف جدید 131850 واحدی رسید. در این مدت بیشترین حجم معاملات مربوط به گروه بانکها و موسسات اعتباری بود و پس از آن خودروسازی و قطعات، فلزات اساسی و سرمایه‌گذاری‌ها رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. از میان نمادها نیز «وتجارت» با 5 میلیارد و 750 میلیون معامله و ارزش دو هزار و 940 میلیارد ریالی بیشترین حجم معاملات را از آن خود کرد و طی یک هفته 3.7 درصد رشد داشت. پس از وتجارت، وبصادر، خساپا و ذوب بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

Capture

نقشه هفتگی بورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.