خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۳۶۶۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

روند نزولی بورس تا کجا ادامه دارد؟

روند نزولی بورس تا کجا ادامه دارد؟

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در شاخص‌سازان حدود سه درصد افت کرد و به یک میلیون و 356 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تنش‌های سیاسی در جریان معاملات هفته قبل تاثیر زیادی داشت و با وجود مثبت بودن سیگنال‌ها برای بورس شاخص کل افت شدید داشت، اما بورس در ادامه چه خواهد شد؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با دلیل ریزش شاخص کل گفت: به پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ نزدیک می‌شویم و بازار سهام به همین دلیل انتظار کاهش قیمت دلار را دارد. از طرفی قیمت‌گذاری‌های دستوری در گروه فلزات و خودرو باعث روند نزولی این نمادها شده است.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بورس گفت: احتمال منفی شدن بورس در معاملات فردا بسیار ضعیف است، صف‌های فروش در جریان معاملات امروز جمع شد و احتمالا بورس فردا روند بهتری خواهد داشت.

این کارشناس نمادهای پالایشی را از لحاظ تکنیکالی مستعد رشد دانست.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    مگه کارشناسا خودشون نگفتن که صعود بورس از ۱۵ دی شروع میشه پس از نیمه دوم فردا باید برگرده زرنگن منفیارو پیشبینی میکنن برا مثبتا اشتباهه مگه میشه همه تو ۵۰ تا ۶۰ درصد ضررن دیگه از این بیشتر جا نداریم به گفته خودتون عمل کنید

  • ناشناس

    ثبت کن نظرمو دیگه

  • ناشناس

    کارشناسا گفتن از نیمه دوم دی پانزدهم برمیگرده چجور میتونن منفیارو پیشبینی کنن مثبتارو هم خوب باید درست از اب دربیاد فردا حتما نیمه دوم باید برگرده بازار

  • ناشناس

    اقای همتی شما هم خسته نباشی دلاور

  • غلامرضا

    خداکنه من پالایشی توضررزیادم .

  • سعید

    سلام
    دوستان عزیز بنده از ماه ۸ وارد بازار شدم اولش داشت خوب پیش میرفت که اقای روحانی با طرحی که به مجلس دادن بابت فروش نفت در بورس وشکست وممتنع شدن طرح،دولت که همون حقوقی میشه از بورس خودش رو کنار کشید وحتی با عرضه های نابه جا باعث درجا زدن‌وحتی افت شدید شاخص شدواز طرفی این برهه مصادف شده با پایان دوران ترامپ که خودش یه کتاب تحلیل رو دوشش سواره .بعضی ها با دیدسرمایه گذاری کوتاه مدت اومدن وباروی ناملایم بازار مواجه شدن. طرفی با رشدهای بی سابقه ارزهای دیجیتال ،بعضی ازمردم‌وسوسه شدن ومیخوان جبران ضررکنن وبافروش نابه جای سهامشون وجایگزینی با ارزهای دیجبتال هم بازار را به فنا دادن هم بقیه سهامداران رو با ضررماجهه کردن بادید بنده هنوزم جابرا جبران هست به شرطی که:اشتباهات رایج در معامله گری رو دیگه تکرار نکنیم.1_سخت گرفتن معاملات2_نداشتن دفتر یادداشت معاملاتی3_تمایل داشتن به سود زود هنگام4_ریسک بیش از حد5_تسلیم احساسات شدن6_معامله کردن بیش از اندازه7_نداشتن برنامه مشخص برای معامله گری8_عدم صبر و شکیبایی9_نداشتن استراتژی و حدضرربه امید روزهای سرسبز وپر سود برای همه.

  • ناشناس

    سلام خدا شاهده برای پولی که خودم در بورس بردم وضرر کردم ناراحت نیستم برای پول مادرم، برادرم وامثال اینها ناراحتم ،نخورید ان شا ا…که این طوری دارید حاصل زحمات وجوونی مردم رو میکشید طرف خودتون واگذارتون کردم به خدا ،جوونی که با هزار امید وآرزو پولش رو میاره تا بلکه بتونه سرمایه کاری جور کنه،آهش دامنتون رو میگیره

  • ناشناس

    فردا منفی

  • کورش

    نمیدانم چه راضی توکشورهمچی بالامیره فقط بورس پایین میره خخخخخخحححححححححححححح

  • ناشناس

    لطفا همه با سامانه ارتباطات مردمی تماس بگیرید ونسبت به این وضعیت بورس اعتراض کنید۰۷۱۶۲۸۹۴۰۰الی۹۵۰۰