کد مطلب: ۳۰۴۰۷۶

رگبار باران همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

رگبار باران همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

امروز با عبور موجی از شمال کشور شاهد ابرناکی، رگبار باران و وزش باد شدید در سواحل دریای خزر خواهیم بود.

براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز با عبور موجی از شمال کشور، در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی و شمالی البرز مرکزی و در اواخر وقت در شمال شرق کشور شاهد ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز سه‌شنبه افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد و روز چهارشنبه در غرب سواحل خزر، شمال آذربایجان غربی و شرقی در بعضی ساعات افزایش ابر و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در جنوب کشور طی روز دوشنبه در مناطق مرکزی کرمان و در روز سه شنبه در استان‌های کرمان، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رشد ابر،وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

شدت بارش بعدازظهر امروز در دامنه‌های البرز در شمال استان‌های تهران و سمنان، ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، گیلان،کرمان و در اواخر وقت در استان‌های خراسان شمالی و غرب خراسان رضوی خواهد بود و روز سه شنبه شدت بارش در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان،تنب بزرگ،تنب کوچک ،ابوموسی،ارتفاعات کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.