کد مطلب: ۷۵۸۹۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عکس‌های ماهواره‌ای و هوایی از میزان تخریب زلزله در ترکیه و سوریه

عکس‌های ماهواره‌ای و هوایی از میزان تخریب زلزله در ترکیه و سوریه

تصاویر هوایی از حلب سوریه و تصاویر ماهواره‌ای از استان‌های اصللاحیه و نورداغی ترکیه منتشر شده‌اند که میزان تخریب را قبل و بعد از زلزله نشان می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تصاویر ماهواره‌ای تکان‌دهنده‌ای از مناطق تخریب‌شده ترکیه در حال انتشار هستند و میزان ویرانی‌هایی را نشان می‌دهند که در اثر زلزله زنجیره‌ای در ترکیه به جا مانده است که منطقه نزدیک مرز این کشور با سوریه را ویران کرد.

اولین زمین لرزه به بزرگی 7.8 ریشتر ساعت 4:17 بامداد به وقت ترکیه روز دوشنبه رخ داد که مرکز آن در منطقه پازارجیک در استان قهرمان‌مرعش بود و ده‌ها پس لرزه را به دنبال داشت. کمتر از 12 ساعت بعد، یک زلزله دوم به بزرگی 7.6 ریشتر همان منطقه را لرزاند.

تعدادی تصویر هوایی نیز از میزان تخریب زلزله در شهر حلب سوریه منتشر شده است. عکس‌ها از خبرگزاری الجزیره برداشته شده‌اند.

تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه قبل از زمین لرزه

تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه قبل از زمین لرزه تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه بعد از زمین لرزه تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه بعد از زمین لرزه تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه قبل از زلزله تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه قبل از زلزله تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه بعد از زلزله تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه بعد از زلزله تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه قبل از زلزله تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه قبل از زلزله تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه بعد از زلزله تصویر ماهواره‌ای «اصلاحیه» ترکیه بعد از زلزله تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه قبل از زلزله تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه قبل از زلزله تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه بعد از زلزله تصویر ماهواره‌ای «نورداغی» ترکیه بعد از زلزله تصویر هوایی حلب پس از زلزله تصویر هوایی حلب پس از زلزله تصویر هوایی از ویرانی حلب پس از زمین لرزه تصویر هوایی از ویرانی حلب پس از زمین لرزه تصویر هوایی از میزان تخریب در حلب پس از زمین لرزه تصویر هوایی از میزان تخریب در حلب پس از زمین لرزه

آخرین اخبار زمین‌لرزه ترکیه و سوریه را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید یک کوچه شهر دور ترکیه که زیاد خسارت نداشته رو عکس برداشتید. فرستادید