کد مطلب: ۳۸۹۴۸۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اعلام زمان جدید برای تشکیل بازار متشکل ارزی

اعلام زمان جدید برای تشکیل بازار متشکل ارزی

یک منبع آگاه در گفتگو با تجارت‌نیوز، اعلام کرد که احتمال دارد از روز شنبه ( 29 تیرماه 98) بازار مشکل ارزی آغاز به کار کند.در همین رابطه محمود شکسته‌بند، مدیر عامل بازار متشکل ارزی گفت: ان‌شاالله بازار متشکل ارزی به موقع راه‌اندازی خواهد شد و همه چیز برای آغاز به کار این بازار آماده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، 18 دی ماه سال گذشته بود که بحث تشکیل بازار متشکل ارزی مطرح شد و بانک مرکزی از آن به عنوان اهرمی قوی برای کنترل بازار ارز و یکسان سازی نرخ ارز نام برد.

طبق آیین‌نامه بازار متشکل ارزی، قرار بر این بود که این بازار کار خود را در روز سه‌شنبه ( ۱۱ تیر ماه 98) آغاز کند، اما با گذشت شش ماه هنوز این بازار آغاز به کار نکرده و حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال منتفی شدن تشکیل بازار متشکل ارزی وجود دارد.

اما یک منبع آگاه در گفتگو با تجارت‌نیوز، اعلام کرد که احتمال دارد از روز شنبه ( 29 تیرماه 98) بازار متشکل ارزی آغاز به کار کند و یکی از دلایل اصلی کاهش این روزهای قیمت دلار در بازار آزاد آغاز فعالیت بازار متشکل ارزی از روز شنبه ( 29 تیرماه 98) است.

در همین رابطه محمود شکسته‌بند، مدیر عامل بازار متشکل ارزی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: ان‌شالله بازار متشکل ارزی به موقع راه‌اندازی خواهد شد و همه چیز برای آغاز به کار این بازار آماده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمایش بانک مرکزی همچنان ادامه خواهد داشت

  • نبی نام

    بانک مرکزی راحت قیمت ارز رو هر طور میخواد بالا پایین میکنه.دست خودش هست .کسری بودجه دولت رو تامین میکنه.