کد مطلب: ۳۸۵۹۰۸

گفتگوی تجارت‌نیوز با یکی از اعضای بازار متشکل ارزی

تعویق احتمالی راه‌اندازی بازار متشکل ارزی / فعلا خبری از دستور همتی نیست

تعویق احتمالی راه‌اندازی بازار متشکل ارزی / فعلا خبری از دستور همتی نیست

یکی از اعضای بازار متشکل ارزی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: هیچ خبری مبنی بر آغاز به کار این بازار از سوی بانک مرکزی و رییس کل آن صادر نشده است و باید منتظر دستور عبدالناصر همتی باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس زمان اعلامی کانون صرافان ایرانیان قرار بود که در روز ۱۱ تیر ماه امسال صرافان برای پیش‌ثبت نام اقدام و کارهای مقدماتی آن انجام شود.

شهاب ابراهیم قربانی از اعضای بازار متشکل ارزی در خصوص آغاز به کار این بازار در فردا گفت: فعلا هیچ خبری مبنی بر آغاز به کار این بازار از سوی بانک مرکزی و رییس کل آن صادر نشده است و باید منتظر دستور عبدالناصر همتی باشیم.

وی در این باره افزود: این بازار یک سری ملاحظاتی دارد که در حال بررسی است، این بازار به دنبال این نیست که خیلی سریع‌ انجام شود بلکه در پی درست انجام شدن آن هستند. این امکان وجود دارد که بازار متشکل ارزی طبق آیین‌نامه بازگشایی نشود.

قربانی دو هفته پیش در مصاحبه دیگری با تجارت‌نیوز در خصوص آغاز به کار آزمایشی این بازار گفت: در هفته آینده بازار متشکل ارزی به صورت آزمایشی با چند صراف آغاز به کار می‌کند تا عملکرد این بازار مشخص شود. اما خبری از آغاز به کار آزمایشی آن منتشر نشد.

هم‌اکنون وی در این خصوص توضیح داد: منظور از آزمایشی همان مدل مجازی همراه با آموزش است که در اختیار صراف‌ها گذاشته شده اما مدل واقعی نیست بلکه مدل مجازی که در حال استفاده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علي

    اين بازار در حد اخبار خوب است و حتي با تشكيل واقعي كارايي ندارد فقط از تاثير خبر ان دارند استفاده ميكنند …………!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    اینم از بازار متشکل ارزی…
    فقط هی گفتن از ۱۱ تیر شروع به کار میکنه که کسبه بازار بیان بفروشن دلاراشون رو از ترس پایین اومدن بعد حالا میگن فعلا شروع به کار نمیکنه
    حالا که یه عده اومدن فروختن و متضرر شدن
    و اینم بگم‌بازار متشکل ارزی رو گذاشتن واسه وقتی که بهانه ای واسه بالا رفتن دلار وجود نداره.