کد مطلب: ۳۵۳۳۳۵

زمان جدید پرداخت بسته حمایتی به جاماندگان

زمان جدید پرداخت بسته حمایتی به جاماندگان

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از زمان جدید واریز نقدی بسته حمایتی به خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت نکرده‌اند خبر داد و گفت: یک میلیون نفر در این مرحله بسته خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، احد رستمی با اشاره به بررسی اعتراضات افراد جامانده از دریافت بسته حمایتی اظهار کرد: پیامک‌های ارسال شده دو سامانه #8*142* و #8*1420* بررسی و افرادی که مشمول بسته حمایتی باشند، مشخص شده‌اند.

وی تصریح کرد: از 2 میلیون نفر از خانوارهایی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود ثبت اعتراض داشته‌اند فقط به یک میلیون نفر، بسته کمک معیشتی داده می‌شود و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فرایند اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها از طریق شماره تلفن همراه آنها انجام می‌شود.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: نامه‌نگاری‌های با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار بسته‌های حمایتی آغاز شده است و البته آنها نیز قول داده‌اند اعتبارات مورد نیاز را تامین کنند و در صورتی که مشکلی پیش نیاید، تا 15 اسفند رقم ریالی بسته حمایتی به حساب خانواده‌ها واریز می‌شود.

رستمی درباره میزان پرداختی‌ها نیز تصریح کرد: ارقام مختلف است و از 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان برحسب بعد خانواده‌ خواهد بود.

وی درباره فرایند اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها برای دریافت بسته حمایتی گفت: وزارت رفاه از طریق شماره تماس تلفن همراه، با افراد تماس خواهد گرفت و نسب به واریز یا عدم واریز بسته‌های حمایتی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با اتمام مرحله اول هنوز تصمیمی برای مراحل بعدی نداریم و در صورتی که دولت اعلام کند ما نیز آن را اجرا خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.