کد مطلب: ۲۲۹۸۱۱

زمان سفر حریف آسیایی پرسپولیس به تهران مشخص شد

زمان سفر حریف آسیایی پرسپولیس به تهران مشخص شد

تیم فوتبال السد قطر برای بازی با پرسپولیس شنبه شب هفته آینده راهی تهران می‌شود.

دیدار حساس 2 تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و برنده این دیدار به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این بازی برای هر 2 تیم از اهمیت خاصی برخوردار است و تیمی که 3 امتیاز این بازی را بگیرد صدرنشین گروه C می‌شود و در مرحله حذفی با تیم دوم گروه A بازی می‌کند که این موضوع به نفع تیم برنده بازی پرسپولیس و السد قطر است.

طبق اعلام مسئولان باشگاه السد قطر، اعضای این تیم قطری شنبه شب با پرواز اختصاصی وارد تهران می‌شوند تا آماده بازی با پرسپولیس در روز دوشنبه هفته آینده شوند.

بازیکنان شاخص و مصدوم السد قطر از جمله ژاوی، پورعلی گنجی، بغداد بونجاح و حسن الهیدوس هم همراه تیم خود عازم تهران می‌شوند تا در بازی روز دوشنبه هفته آینده حضور یابند.

تیم السد قطر در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان قطر برابر الخریطیات با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و با روحیه بالا به مصاف سرخپوشان پایتخت می‌رود.

گفتنی است تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در چارچوب آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاروز دوشنبه هفته آینده ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.