کد مطلب: ۴۹۶۸۱۲

بوعلی بزودی عرضه اولیه خواهد شد / عرضه اولیه‌های بعدی چه شرکت‌هایی هستند؟

بوعلی بزودی عرضه اولیه خواهد شد / عرضه اولیه‌های بعدی چه شرکت‌هایی هستند؟

جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و با اشاره به اینکه سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند، گفت: قیمت‌گذاری بوعلی انجام شده و در بورس پذیرش و نماد آن درج شده و اکنون منتظر عرضه از سوی بورس هستیم که به‌ زودی تا دو هفته آینده این عرضه صورت می‌گیرد.

طبق گزارش کانال عرضه اولیه، وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۱۲ درصد از سهام بوعلی برای عموم عرضه می‌شود و ۳ درصد از این سهام هم به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تعلق می‌گیرد، افزود: در نظر داریم در صورت شرایط مناسب بازار ۳ درصد دیگر را هم ظرف دو ماه بعد از عرضه اولیه عرضه کنیم.

ربیعی با اشاره به اینکه اروند نیز پذیرش شده و به احتمال زیاد طی همین هفته قیمت عرضه آن در هلدینگ تصویب می‌شود، ادامه داد: به‌فاصله دو تا سه‌ هفته بعد از بوعلی ۱۲ درصد از سهام اروند نیز عرضه خواهد شد. به گفته وی، پتروشیمی اروند غول پی‌وی‌سی کشور و منطقه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلالان بورس و نوچه های حقوقی الکی تبلیغات نکنید
    همه پولمون تو بورس نابود شد

  • ناشناس

    آقای ربیعی , افزایش سرمایه پتروشیمی فارس سریع انجام شد ولی افزایش سرمایه پترول از شهریور معطل هلدینگ شماست , عموم مردم و سهامدارن ناراحتن .

  • ناشناس

    انشاءلله بارفتن این دولت و حذف وزیر اقتصاد و وزیر نفت , مدیران هلدینگ فارس هم که دولتی هستن , اخراج بشن و افرادی بیان که حداقل با اخبار خوب سهم , قیمت سهم افزایش پیدا کنه و نه کاهش .

  • ناشناس

    حقوقی هلدینگ خلیج فارس واقعا همه زیر مجموعه های خود رو اذیت کرده و دائم در حال نوسانگیری است .

  • ناشناس

    به به آقای مهندس ربیعی , نوسانگیر دولتی .
    حقوقی هلدینگ شما بجز نوسانگیری کار دیگری بلد هست آیا .

  • احسان

    من که کلییه پولام از تو بورس درآوردم تا کارگزاری نتونه برام سفارشش بده.

    • پویا صفری

      تیک خریدش رو بر می داشتی و به خودن زحمت خروج تمام پولهات رو نمی دادی

  • ناشناس

    این چه وضعیه که پالایشی داره، سه ماه پول ما خوابید توو حساب دولت و حالا که باز شده ۲۰۰ ، ۳۰۰ تومن سود داده!
    که همین هم داره می‌ره بسمت منفی.
    این صندوق رشد نخواهد کرد چون شده اسباب نوسانگیریه
    نوسانگیران،

  • حسین

    بوعلی نخردمه

  • ناشناس

    دوستان از خدا تون هم باشه عرضه اولیه کنم وقتی عرضه اولیه میکنم یعنی جو بورس مثبته اگه یادتون باشه وقتی منفی میخورد بورس عرضه اولیه نداشتیم و حتی شستا رو الکی بستن و از مرداد ماه تا الان نه عرضه اولیه کردن نه حتی شستا رو باز کردن تا حالا فکر کردید چرا؟؟؟
    چون بورس منفی میخورد اونم دستوری منفی میخورد وقتی منفی ها جمع شد جو بورس مثبت شد شستا رو باز کردن و عرضه اولیه چخزر رو داشتیم یعنی بورس مثبت و شارپ خاش شروع میشه عجله نکنید و سهم هاتون رو به ضرر و مفت نفرشید وقتی می‌فروشید و پی ضرر رو به جون می‌خرید یعنی به هدف حقوقی کمک کردید

  • ناشناس

    دوستان شاخص بورس انتهای سال به حداکثر به3 میلیون واحد میرسه

    • ناشناس

      دوست عزیز این رو گوش کن درسته هر روز مثبته بازار
      ولی وسطش هم ۳ ، ۴ تا منفی میاد یا منفی مثبت رو به کمتر از یک درصد می‌رسونه.
      تو همینجا افرادی بودند که سه هفته پیش می گفتن بورس تو یک هفته یعنی تا دو هفته پیش به ۱۵۰۰ میرسه ولی دیدم سه هفته طول کشید این حرف شما هم غلطه اونم ۳ میلیون ما هنوز روی ۱۵۰۰ فکر می کنیم دعا کن تا آخر سال به ۲۰۰۰ برسیم ۳۰۰۰ پیشکش