کد مطلب: ۴۵۱۲۴۹

زمان معاملات نمادهای خارج از ساعت عادی بورس اعلام شد

زمان معاملات نمادهای خارج از ساعت عادی بورس اعلام شد

بر اساس اعلام ناظر بازار سهام، معاملات دو نماد شستا و خساپا امروز از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۴:۳۵ و با یک مرحله پیش‌گشایش ۱۵ دقیقه‌ای انجام می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام ناظر بازار، زمان انجام معاملات دو نماد خساپا و شستا امروز از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۴:۳۵ و با یک مرحله پیش‌گشایش ۱۵ دقیقه‌ای انجام می‌شود. این در حالی است که هر کد بورسی تنها مجاز به ثبت یک سفارش و حداکثر خرید ۱۰۰ هزار سهم است. این در حالی است که فشار عرضه در شستا زیاد بوده ولی نماد خساپا با صف خرید چندصد میلیونی همراه است.

همچنین نماد خودرو نیز امروز از ساعت ۱۴:۴۰ تا ۱۵:۳۰ انجام می‌شود. این نماد نیز همانند خساپا با محدودیت سفارش ۱۰۰ هزارتایی مواجه است.

این سه نماد در حالی خارج از زمان عادی بورس معامله می‌شوند که امروز در پایان معاملات بورس، شاخص کل به دلیل فشار عرضه شدید در غول‎های بورسی نظیر فولاد، فارس و فملی افتی ۱۵ هزار واحدی را تجربه کرده است. همچنین امروز نماد «پیزد» به صورت عرضه اولیه در اختیار معامله‌گران قرار گرفت و ثبت سفارش آن تا ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه ادامه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    «بر اساس اعلام ناظر بازار سهام، معاملات دو نماد شستا و خساپا امروز از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۴:۳۵ و با یک مرحله پیش‌گشایش ۱۵ دقیقه‌ای انجام می‌شود. »این امروز که توی خبر نوشتین دقیقا کدوم روزه ؟!