کد مطلب: ۳۸۳۹۴۶

اعلام زمان پرداخت سود ۴ نماد بورسی

اعلام زمان پرداخت سود 4 نماد بورسی

چهار شرکت صنعتی و معدنی گل گهر، پتروشیمی شازند، کشتیرانی دریای خزر و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات زمان پرداخت سود سهامدران حقیقی و حقوقی را در سامانه کدال منتشر کردند.

را به گزارش تجارت‌نیوز ، چهار شرکت صنعتی و معدنی گل گهر، پتروشیمی شازند، کشتیرانی دریای خزر و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات زمان پرداخت سود سهامدران حقیقی و حقوقی را در سامانه کدال منتشر کردند.

کگهر (شرکت صنعتی و معدنی گل گهر) زمان پرداخت سود سال مالی 97 را پس از تصویب زمان برگزاری مجمع خود در تاریخ 9 تیر ماه سال 98 اعلام کرد. جزئیات این اطلاعیه را در زیر بخوانید.

زمانبندي پرداخت سود سهام کگهر

شاراک (شرکت پتروشیمی شازند) نیز در روزنامه اطلاعات روز پنجشنبه، 30 خرداد ماه سال 98، از پرداخت سود سهامداران خبر داد. شرح این اطلاعیه را در لینک زیر بخوانید.

آگهی پرداخت سود پتروشیمی شازند

حخزر (شرکت کشتیرانی دریای خزر) زمان پرداخت سود 750 ریالی به ازای هر سهم را اعلام کرد و از سهامداران خواست که با مراجعه به شعب بانک تجارت در سراسر کشور سود خود را دریافت کنند. جزئیات را در زیر بخوانید.

پرداخت سود کشتیرانی دریای خزر

ومعادن (شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات) نیز برنامه پیشنهادی زمان‌بندی پرداخت سود سهام سال مالی 97 را در لینک زیر اعلام کرده است.

برنامه پیشنهادی زمانبندی پرداخت سود معادن و فلزات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهرزاد اله‌قلی‌پور

    سلام نحوه دریافت سود چگونه است؟ البته بنده سهام ومعادنح را خریداری نموده‌ام ولی بدلیل عدم اطلاع از چگونگی دریافت مزاح شدم. لطفا راهنمایی فرمائید. آیا به غیر از حساب اعلام شده باید حساب دیگری افتتاح نمایم. در صورت مثبت بودن در چه بانکی و چه نوع حسابی. ممنون