کد مطلب: ۵۳۸۸۱۹

مشوق‌های طرح جوانی جمعیت؛

فرزند سوم بیاورید، زمین بگیرید

فرزند سوم بیاورید، زمین بگیرید

زمین ۱۵۰ تا ۲۰۰ متری پاداش به خانواده‌های ایرانی برای تولد فرزند سوم است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امیرحسین بانکی پورفرد، رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت، اختصاص زمین را یکی از مهم‌ترین مشوق‌های طرح جوانی جمعیت دانست و گفت: در این طرح اختصاص زمین ۱۵۰ تا ۲۰۰ متری به خانواده‌ها را برای تولد فرزند سوم پیش‌بینی شده و مقرر شد زمین در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر و روستاها برای همه در نظر گرفته شود.

بانکی‌پور ادامه داد: بر اساس این طرح خانواده‌ای که در تهران صاحب فرزند سوم به بعد می‌شوند زمینی در یکی از شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر به آنها اختصاص داده می‌شود و اختصاص این زمین حتی به کسانی که در گذشته از طرح‌های مسکن استفاده کردند یا صاحب زمین هستند هم تعلق می‌یابد.

رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یادآور شد: البته زمین به دو روش فروش اقساطی و آن هم با قیمت تمام شده و روش دیگر هم به صورت ۹۹ ساله و که مالکیت آن بر عهده دولت است، تعلق خواهد گرفت.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: بورسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برای فرزند سوم 150میلیون وام میدهند؟

    • ناشناس

      ایازمین به فرزندسومی که سال ۱۳۹۹به دنیااومده میدید.

  • ناشناس

    منظور از فرزند سوم به بعد چی هست؟ یعنی این طرح به فرزند چهارم تعلق می‌گیره!!!

  • ناشناس

    مردم همه مون سر کاریم

  • ناشناس

    چرا هیچکدوم از ارگانها و بانکها خبر از همچین مزایائی ندارن؟

  • ناشناس

    سلام فرزند سوم من اردیبهشت ۱۴۰۰به دنیا اومد هرکجا که میریم میگن همچین چیزی نیست اگه چیزی که گفتین واقعیت داره کجا مراجعه کنیم

  • احمد بابایی

    پس این زمین‌ها رو کی میدید ؟؟سال دیگه تموم شد شما همش دروغ به مردن تحویل میدید نه از وام فرزند سوم خبری شد نه از زمین.تاکی میخواید دروغ به مردم بگید.

  • بهرامی

    سلام.ما که نتونستیم این زمین و کجا میدن کسی گرفته جاشو به ما هم بگه ممنون

  • امیر۷۲

    گناه بچه های من چیه که قبل از ۹۹ به دنیا اومدن یا اونا به هیچ چیز نیاز ندارن.

  • جامعه شناس

    قابل توجه اونهایی که میگن”اگه اقتصاد مملکت درست بشه ما بیشتر از سه تا بچه میاریم”،همین طرز فکر مخرب و غلط باعث و بانی اینهمه مشکلات اقتصادی در تمام کشورها شده، ما نباید از پیرشدن جمعیت بترسیم، پیرشدن جمعیت هیچ لطمه ای به اقتصاد و اکوسیستم دنیا وارد نمیکنه و اگر خانواده ها دو الی سه فرزند بدنیا بیارن جمعیت کشورها پیر هم نمیشه و تعادل جمعیت برای همیشه برقرار میمونه، اما تنها چیزی که بسیار برای اقتصاد و اکوسیستم دنیا خطرآفرینه بدنیا آوردن فرزند چهارمه که به عینه داریم میبینیم که خصوصا از همین زاد و ولدهای نسلهای دیروز، امروز چه فجایعی به بار آمده: تورم و گرانی تصاعدی، افزایش مهاجرت، برج سازی و تن دادن به زندگی عمودی، آلودگی محیط زیست، هورمونی شدن مواد غذایی حیوانی و گیاهی و غیره. بنابراین فرزندآوری در هر خانواده دوتاخوبه سه تا بسه.همه جای دنیا و برای همیشه.

  • ناشناس

    سلام اگه زمین میدن باید بگید کجا مراجهه کنیم من فرزند ۳ من برج ۹ ۱۴۰۰ به دنیا امده خبری هم نیست از زمین راهنمایی کنید