خبر مهم:

کد مطلب: ۷۰۴۷۸۶

زمان سخنرانی رئیسی در سازمان ملل/ محور اصلی سخنرانی رئیس‌جمهور چیست؟

زمان سخنرانی رئیسی در سازمان ملل/ محور اصلی سخنرانی رئیس‌جمهور چیست؟

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز ساعت ۱۸ به وقت ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در هفتادوهفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است.

به نقل از ایسنا، ابراهیم رئیسی چهارشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی (ساعت ۱۸ به وقت ایران) در دومین روز از هفتاد‌وهفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و نظرات و دیدگاه‌های ملت ایران را برای جهانیان تشریح می‌کند.

محور دیپلماسی ایران در سازمان ملل

سخنگوی دولت تاکید کرد که بیان مواضع، ابتکارات نو و رایزنی برای احقاق حقوق ملت ایران، محور دیپلماسی فشرده، پویا و نتیجه‌گرا با سران کشورها در نیویورک است.

علی بهادری جهرمی در توییتر نوشت: بیان مواضع، ابتکارات نو و رایزنی برای احقاق حقوق ملت ایران، محور دیپلماسی فشرده، پویا و نتیجه‌گرا با سران کشورها در نیویورک است. رئیس‌جمهور ساعت ۱۸ به‌وقت ایران در هفتادوهفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، مواضع اصولی و مبتنی بر عدالت ملت ایران را ارائه خواهد کرد.

علی بهادری جهرمی

دیدارهای رئیسی در حاشیه نشست سازمان ملل

به نقل از ایرنا، دیدار رئیس‌جمهوری ایران با رهبران سوئیس، پاکستان، عراق ، سخنرانی در جمع رهبران ادیان الهی و دیدار وزیر امورخارجه با همتای قطری و لبنانی، دیدار علی باقری با انریکو مورا مهم‌ترین رویدادهای تیم دیپلماسی همراه ابراهیم رئیسی از جمله رویدادهای مهم دومین روز مجمع عمومی سازمان ملل بوده است.

ابراهیم رئیسی عصر روز سه‌شنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های دومین روز از سفر به نیویورک، با رهبران ادیان الهی دیدار و طی سخنانی نقطه اشتراک همه پیروان ادیان الهی را خداپرستی دانست.

رئیس‌جمهوری ایران بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و خاطرنشان کرد: به جای درگیری، برخورد و حذف، پیشنهاد گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را مطرح کرده و تثبیت کنیم تا نظرات پیروان ادیان مختلف به یکدیگر نزدیک‌تر شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فاقد اهمیت