کد مطلب: ۴۳۲۱۰۰

سقوط ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس / وضعیت بازار سهام در حال بهبود است

سقوط 11 هزار واحدی شاخص بورس / وضعیت بازار سهام در حال بهبود است

در اولین دقایق معاملات بورس تهران پس از قرار گرفتن ایران در فهرست FATF، شاخص کل با افتی 11هزار واحدی مواجه شد. با این حال روند معاملات نشان از پایان احتمالی اصلاح در ادامه معاملات امروز می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در اولین دقایق معاملات اولین روز معاملاتی اسفندماه شاخص کل بورس تهران با افتی 11هزار واحدی به کانال 467هزار واحدی سقوط کرد. انتشار خبر ورود ویروس کرونا در ایران و همچنین قرار گرفتن ایران در فهرست سیاه FATF دو رویدادی بود که موجب ریزش پنج رقمی بازار سهام شده است.

10 01 5

با وجود این ریزش ابتدایی روند معاملات نشان می‌دهد شاخص کل اصلاح بیشتری را در ادامه معاملات نخواهد داشت و احتمالا دیگر شاهد سقوط بیشتری به خاطر ترس و واکنش هیجانی سهامداران نخواهیم بود.

در جریان معاملات اول وقت امروز، نمادهای فولاد، فملی و کگل به ترتیب با 639، 620 و 536واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و سه نماد وتجارت، وبصادر و حفارس نیز به ترتیب با 311، 68 و 21 میلیون بیشترین صف‌های فروش را به خود اختصاص دادند.

4 18

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص

در طرف تقاضا نیز سه عرضه اولیه بهمن‌ماه یعنی ومهان و قرن صف خریدی صدمیلیونی تشکیل داده‌اند و پس از آنها نمادها تپکو و وآیند نیز با صف خرید سنگینی همراه هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.