کد مطلب: ۵۷۷۶۶۰

آخرین اخبار از پرداخت سود صندوق ذخیره فرهنگیان

آخرین اخبار از پرداخت سود صندوق ذخیره فرهنگیان

به گفته مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، سود ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومانی سال گذشته، به حساب اعضا منظور شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی نیکدل، گفت: با منظور شدن ۳۴۴۰ میلیارد تومان سود سال مالی ۱۳۹۹ به حساب اعضا، به یکی دیگر از وعده‌های خود عمل کردیم.

وی افزود: از سود ۳۴۴۰میلیارد تومانی، مبلغ ۳۱۱۰ میلیارد تومان به حساب اعضای شاغل منظور شد و ۳۳۰ میلیارد تومان مابقی به حساب فرهنگیان عضو صندوق ذخیره که از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ بازنشسته شده یا تسویه کرده‌اند، طی هفته آتی واریز می‌شود.

نرخ بازده سهم‌الشرکه اعضا چقدر است؟

نیکدل با بیان اینکه نرخ بازده سهم‌الشرکه اعضا در سال مالی ۱۳۹۹ بیش از ۵۴ درصد است، اضافه کرد: سودآوری این صندوق در پنج سال گذشته بیانگر عملکرد مناسب این مجموعه بوده است به‌طوری که سودآوری صندوق از ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۲۸۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ و ۶۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ رسیده است و از آن پس شاهد سودآوری ۱۱۰۰میلیارد تومانی این مؤسسه در سال ۱۳۹۸ و در نهایت سود ۳۴۴۰میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۹ هستیم.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: این روند فزاینده سودآوری با سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

نیکدل با بیان این که فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت صندوق ذخیره فرهنگیان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۱۳۹۹ را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده کنند، بیان کرد: فرهنگیانی که از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ بازنشسته شده‌اند، قبلاً سهم‌الشرکه خود را دریافت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصادکلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفم برا خودم ک معلم شدم ۳۰سال صادقانه خدمت کردم. حالا هرجا خبری از (واریز خواهدشد)، میبینم سریع میگردم ببینم چی شامل مابازنشسته های فرهنگی میشه. از بس چشم امید ب این افعال آینده، داده خواد شد، پرداخت می شود، و… دوختم و همش دروغ و کلک بود خسته شدم. کاش معلم نمی شدم ک در پایان راه، همچنان شرمنده زن و فرزند خود باشم. همیشه ب خودم و ب خانواده میگفتم درست میشه. قریب ۲۰ساله ک میگفتم درست میشه. اما این بار دیگه ناامید شدم واقعا. لعنت و نفرین بر باعث وبانی ابن وضعیت برای معلم.

  • ناشناس

    چرا آقایون به وعده خود عمل نکرده و در هفته قبل سود صندوق ذخیره را به حساب بازنشستگان واریز نکرده اند لطفا پیگیری کنید

  • ناشناس

    چرا سود صندوق برای بازنشستگان واریز نشد لطفا پیگیری کنید

  • ناشناس

    قسمت عملکرد بانک پرداخت زده شده ولی به حساب من بازنشسته نیامده ،کی جوابگو هست ؟؟؟وقتی گفتین واریز میشه ،واریز کنین ،مشکلات زیاده ،لامصب؟
    خسته شدیم از وعده دروغ !!!

  • ناشناس

    دادن لاک پشته ببره بانک به حساب بازنشسته ها واریز کنه!!!???

  • ناشناس

    پس این سودسال۹۹کی برای بازنشستگان واریز نیشود آخر یکبار هم که شده حرف راست بگویید هفته آتی آمد و رفت این هفته دوم هست هنوز خبری نیست

    • Saeed kastavani

      ماله منو ۳۰ شهریور واریز کردن

  • ناشناس

    سلام اینها که سود اصل شرکتها و هلدینگها از پول فرهنگیان است باید ببریم در بورس و به تمام فرهنگیان با توجه به مبالغی که دارند سهام تعلق بگیرد و خود فرهنگی بتواند در بورس سهام خودش را خرید و فروش کند من شیرزادی هستم از اصفهان شهرستان فلاورجان وتجارت میکنم و در بورس هم چند سال فعالیت میکنم من پیگیرم حق فرهنگیان مظلوم و محجوب را فرمالیته نشه حق هر فرهنگی اگه ازاین چندین هزار میلیاردتومان اگه دست اهلش داده بشه حدود یک میلیارد میشد من حاضر به همکاری با صندوق بدون چشم داشت

  • ناشناس

    به نام آنکه نان واب وخاک داد .نصیب ما (بازنشسته)نه آبی ونه نانی بلکه خاکی را به ما داد .پسر.دختر .میگوید پدرم سی سال خاک گچ خوردی موی سپید کردی .الان ازاین همه سال رنج وغم دانش آموزت .سی تا هزاری درماه پس انداز داری ؟پس چرا معلم شدی ومارا باسختی درجامعه رهاکردی .درحالی که بعضی ها یک شبه ره صدساله میروند پولشان از پارو بالا میره وما باحسرت تمام تماشا گرهستیم .واه میکشیم خدایا چرا ما.به این بدبختی زنده ایم

  • ناشناس

    بازنشستگان قبل از ۱۳۹۵ عضو صندوق نیستند؟

    • اشناس

      عضونیستندولی ازآنجایی که ازسرمایه این افراددرخرید سهام شرکتهای مختلف استفاده کرده اند،بایدبه انان سودی تعلق بگیرد.حال اگرآقایان این حق مسلم را حق بدانند.چون وجدان لازم راندارند.

  • ناشناس

    من سال نودوشش بازنشسته شدم اصلا سود دولت برام واریز نشده با خود صندوق تماس گرفتم جواب درستی بهم ندادن واقعا حق مردم و خوردن تاکی چطور از حلقومتون پایین میره