کد مطلب: ۴۶۸۰۵۰

کدام شرکت‌ها سود نقدی میان سهامدارانشان تقسیم کردند؟

کدام شرکت‌ها سود نقدی میان سهامدارانشان تقسیم کردند؟

هفته گذشته، برخی شرکت‌ها اقدام به برگزاری مجامع عادی عمومی خود کردند که طی آن تیپیکو سود نقدی 370 تومانی به سهامدارانش را تصویب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آخر هفته مجمع عمومی عادی سالیانه چند شرکت بورسی برگزار شد و در آن ضمن تصویب صورت‌های مالی سالیانه، سود نقدی تقسیمی میان سهامداران نیز مشخص شد.

شرکت فولاد مبارکه مهمترین شرکتی بود که مجمع عمومی عادی سالیانه خود را صبح چهارشنبه برگزار کرد. در پایان مجمع فولاد سود قابل تخصیص این شرکت 142 هزار و 105 میلیارد ریال به تصویب رسید و سود نقدی 225 ریالی میان سهامداران خود تقسیم می‌کند. بر اساس اطلاعیه شرکت فولاد مبارکه این سود نقدی از طریق سیستم متمرکز بانکی و از تاریخ اول شهریور تا پایان سال جاری به سهامداران پرداخت خواهد شد.

شرکت دیگری که روز چهارشنبه هفته گذشته مجمع خود را برگزار کرد فولاد خوزستان بود. فخوز که در سال مالی 98 سودی 1753 ریالی به ازای هر سهم شناسایی کرد تنها 30 درصد از این سود را میان سهامدارانش تقسیم می‌کند. بدین ترتیب سود 53 تومانی سهامداران فولاد خوزستان از تاریخ 15 شهریور به بعد از طریق سیستم متمرکز بانکی پرداخت خواهد شد.

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین ( تیپیکو ) نیز دیگر شرکتی بود که مجمع عمومی سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت 99 را در تاریخ 15 مرداد ماه برگزار کرد. در پایان این مجمع سود نقدی 370 تومانی به ازای هر سهم برای پرداخت به سهامداران تصویب شد که معادل 87 درصد سود شناسایی شده این شرکت بود. سهامداران این شرکت از اول آذر می‌توانند با کارت ملی و مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران اقدام به دریافت سود نقدی خود کنند.

شرکت کشت و صنعت پیاذر نیز که با نماد غاذر در بورس فعال است مجمع عمومی عادی سالیانه خود را روز چهارشنبه برگزار کرد. در این مجمع ضمن تصویب صورتهای مالی، سود نقدی 80 ریالی به ازای هر سهم به تصویب رسید که تنها 10 درصد از سود شناسایی شده برای هر سهم این شرکت بوده است.

همچنین روز چهارشنبه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین ماسه ریخته‌گری برگزار شد. کماسه که سود 49 تومانی را به ازای هر سهم در سال مالی 98 شناسایی کرده بود تنها 14 درصد از آنرا ( معادل 7 تومان ) بین سهامدارانش توزیع خواهد کرد. سهامداران باید فرم سهامداری منتشرشده در کدال را پر کرده و به امور سهام این شرکت ارسال کنند تا سود نقدی خود را از دی ماه امسال دریافت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ساسان

    بایدبحساب سهامداران واریزبشه ازکجافروم کدال بیاریم این چ سودی ک میدن

  • س ح

    دررابطه باسیتاهم بگو…تجارت نیوزی که نمیدونم چه مشگلی داری باماکه مطالبمونوچاپ نمیکنی!!!!!!،؟

  • بانک سامان

    بانک سامان رو پیگیری کنید بخدا دوماهه فروختم ولی هنوز واریز نکرده

  • برکه

    باسلام .من منظورشون رومتوجه نشدم .سودبه همه مردم تعلق میگیره یاروش غیرمستقیمی ها .ممنون میشم کسی جواب منوبده .

  • علی

    چرا از طریق سجام واریز نمیشه آخه این چه سیستمی گزاشتن که طرف از کار و زندگی بیافته. حداقل تجارت نیوز شما پیگیری کنید