کد مطلب: ۵۳۸۲۱۷

کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ / «پرداخت» ۱۰۸ تومان به ازای هر سهم سود داد

کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ / «پرداخت» ۱۰۸ تومان به ازای هر سهم سود داد

در چند روز گذشته، مجمع عمومی چند شرکت بورسی برگزار شد و در آن میزان سود نقدی برخی شرکت‌ها به تصویب رسید. در این میان سبهان، شدوص و پرداخت به ازای هر سهم خود به ترتیب ۳۸۵، ۱۳۰ و ۱۰۸ تومان سود تقسیم می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای هفته تا به امروز مجامع چندین شرکت بورسی انجام شد و تصمیمات آنها در خصوص تصویب صورت‌های مالی سالانه و همچنین سود نقدی تقسیمی به سهامداران اعلام شد. بر این اساس شرکت سیمان بهبهان (سبهان) که در سال مالی ۹۹ توانسته بود به ازای هر سهم ۳۱۶۵ ریال سود خالص محقق کند، بخشی از سود انباشته خود را نیز به سود خالص اضافه کرد و در نهایت ۳۸۵ تومان به ازای هر سهم به هر سهامدار خود سود می‌دهد.

شرکت به‌ پرداخت ملت (پرداخت) هم به ازای هر سهم ۱۴۴۵ ریال سود خالص محقق کرد که ۷۵ درصد (۱۰۷۹ ریال) آن را بین سهامداران تقسیم می‌کند.

111 2

شرکت دوده صنعتی پارس ( شدوص ) دیگر شرکتی است که سود ۱۳۰ تومانی میان سهامداران خود تقسیم کرده است، مبلغی که بیش از ۹۰ درصد کل سودی خالص هر سهم این شرکت است. فمراد، مدار و مدیریت هم شرکت‌های دیگری هستند که به ترتیب ۴۳، ۲۲ و ۷۸ تومان سود نقدی به ازای هر سهم به سهامداران خود می‌دهند.

مهمترین اخبار کدال و نمادهای بورسی را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پس این سهام شستا چرا توسهامها بی نام شده همان قول بزرگ تون که مارو بیچاره کرد

  • ناشناس

    وسقم ووپسا سود نمی دهند ؟ح چه طور؟

  • ناشناس

    سخاش هم ۷۰۰تومن تقسیم کرد

  • اراک

    پس سهامداران شپترو (پتروشیمی آ با دان) چی که با تمام خبره های خوبی که اعلام کرد هنوز یک دوزاری به سهامداران که نداده هیچ سهم ۱۲۰۰تومانی را کرده چهار صد تومان وپول سهام داران را هم خورده یه آ بم روش

  • ناشناس

    من ۱۰ میلیون قرض کردم دو صندوق پالایش خریدم الان چکار کنم وقتی تو ضرر هستم ببرید رو ۱۰ هزار تو پول مردم رو پس بدم خدا لعنتتون کنه

  • بعد بخت

    لعنت برشما چندمامیگید سود امروز فردا نخواستیم بس کنید????????????

  • زهرایی

    وظیفه اصلی بازار سرمایه حفظ ارزش سرمایه است ولی متاسفانه مدت یک سال است بجای ارزش سرمایه سرمایه سهامداران بیش از ۸۰ درصد کاهش داده است بورس در طی ۳۰ سال اخیر این وضعیت را به خود ندیده است چه کسانی موجب این آشفته بازار شدند

    • ناشناس

      ارزش بازار سهام، امروز 40 درصد بیش از سال پیش همین موقع است. وقتی با اطلاع کافی تصمیم نمیگیرید، قطعا مسیر درستی هم انتخاب نمیکنید.
      شاخص کل پارسال این موقع نزدیک 900 هزار بود، امروز نزدیک یک میلیون و دویستهزار

  • ناشناس

    سلام چرا شرکت ایران خودرو در مورد سهامش حرکتی انجام نمیده خواهشا به فکر خرده سهامدارا باشین چرا قیمت سهامش اینقدر پایینه ؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      ناشناس

  • امیر

    به پرداخت ملت بازگشایی بعد مجمع تلافی سود نقدی رو کرد و سهامداراش که دو ماهه پولشون بلوکه اس رو نقره داغ کرد.
    ناظر بازار هم یا دستش تو کاسه اس یا نیاز به آموزش داره تا بفهمه دور و برش چه خبره.

    • amir

      5 میلیون سود مجمع میخواد بده با توجه به تعداد سهام
      35 میلیون سهامش افت کرده تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
      خدا لعنتت کنه روحانی با تمام تیم دولتت و وزیر و مدیر و رییس

  • ناشناس

    چندماه پیش میخواستم دندان مصنوعی بگیرم گفتم قبل ازاین کار پولش را بذارم تو بورس یک سودی بکنم بعد این کار رابکنم حالاچندماه هست که سهم که خریدم از اونوقت تا حالا قفل صف فروشه وپولم نصف شده دیگه دندان هم نمی تونم بخرم کلی هم گران شده چندماه هست بدون دندانم نتوانستم یک غذای درست و حسابی بخورم حداقل این صف فروش رابرداریدبذارید پولم رااز بورس بکشم بیرون میخوام حداقل نصف دندان هایم رادرست کنم به پولم احتیاج دارم