خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۵۲۷۰

سود عجیب یک واردکننده از ارز ۴۲۰۰ تومانی

سود عجیب یک واردکننده از ارز ۴۲۰۰ تومانی

رئیس کمیسیون تلفیق گفت: یکی از وارد کننده‌ها با استفاده از بابت ارز ۴۲۰۰ تومانی، از کل ملت ایران که یارانه می‌گیرند، بیشتر منفعت کسب کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، الیاس نادران، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: یکی از واردکننده‌ها با استفاده از بابت ارز ۴۲۰۰ تومانی ، از کل ملت ایران که یارانه می‌گیرند، بیشتر منفعت کسب کرده است.

نادران افزود: آیا ما می‌خواهیم این شیوه را ادامه دهیم؟ ما که برای انتخابات ریاست‌جمهوری اسپانسر نداریم، طرف ما مردم هستند. متولی و ولی نعمت ما مردم هستند. بنابراین به هیچ کسی در کشور بدهکار نیستیم و با هیچ کسی رودربایستی نداریم.

وی تاکید کرد: آنها از طریق انحصارات قطعا تلاش می‌کنند که در بازار تلاطم به وجود بیاورند ولی برای این هم سناریو پیش‌بینی کردیم. ما بنا نداریم الان در حوزه مصارف و نحوه مدیریت واردات و بازار از آنچه در نظر داریم رونمایی کنیم.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزود: مردم مطمئن باشند که پس از کسب منافع آنچه که حاصل از اصلاح نرخ ارز در کشور برای آنها حاصل خواهد شد، جلوی بسیاری از این انحصارات و آنچه اتفاق افتاده است را خواهیم گرفت و اجازه نخواهیم داد دوباره آنها بر گرده مردم گرانی‌ها را تحمیل کنند. مردم مطمئن باشند که از فروردین ۱۴۰۰ هر تفاوتی که نسبت به بهمن ۱۳۹۹ برای آنها اتفاق بیافتد از پیش برای آنها جبران شده است. هیچ تردیدی در آن نیست‌. من همه آنچه که آبروی کارشناسی چندین ۱۰ ساله خودم هست را پای این کار می‌گذارم.

وی گفت: مردم مطمئن باشند ما به این شیوه‌های افزایش که با این شوک درمانی بخواهند زندگی‌شان را مورد آشوب قرار دهند اجازه نخواهیم داد و ان‌شاءالله با کمک دوستان و کارشناسان در حوزه مصارف به نحوی تنظیم خواهیم کرد که عدالت اجتماعی برقرار و از تولید حمایت شود و اشتغال افزایش پیدا کند و معیشت مردم در وضعیتی بهتر از امروز قرار گیرد و امنیت اجتماعی، اقتصادی در کشور برقرار شود. این مطلوب ماست و امیدوار هستیم بتوانیم در بخش مصارف این کار را بکنیم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط جیب مردم بادروغ پرشده،هیچ کس قابل اعتمادنیست،

  • محسن

    آبروی کارشناسی چندین ده ساله!!!!!!!!!!!!!! ?

  • ناشناس

    شماها لطفتون مایه دردسره!
    شماها فقط فکر باند بازی‌های خودتونید نه فکر مردم هستید نه فکر گرانی که مردم دارن زیر فشارش له میشن!!!
    شما همون کارشناسی نکنی بهتره !!!

    • ناشناس

      خجالت نمی‌کشید.