خبر فوری:

کد مطلب: ۴۷۹۳۳۵

عقب نشینی قیمت دلار و یورو / سومین نرخ ارز صرافی ملی ۹۹/۷/۲

عقب نشینی قیمت دلار و یورو / سومین نرخ ارز صرافی ملی 99/7/2

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه برای سومین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به ساعتی قبل 100 تومان کاهش یافت و بهای دلار به رقم 27 هزار و 400 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز چهارشنبه دوم مهر ماه نرخ ارز در صرافی ملی برای سومین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 27400 تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 27300 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 32000 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 31900 تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4905 تومان تعیین شده است.

ملی 2 مهر 3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سلطان ادب

    دیگه بیشتر از این کاهش نده داری با این کارت دلار را نابود میکنی

    • امین

      کاملا موافقم یاد صحبت های سیف افتادم ک میگفت دلار نباید بیشتراز این ارزون بشه .ب صلاح نیست

  • جوان خسته

    دلار 28 هزار تومان را رد کرده،صرافی ملی تازه داره یه قل دو قل بازی میکنه

  • ناشناس

    با سلام و عرض ادب خدمت خبرگزاری محترم تجارت نیوز
    احتراماً،
    در چند روز اخیر نرخ ارز به طور ممتد و مستمر افزایش می یابد، و خبرگزاریهای رسمی کشور صرفاً به انعکاس این افزایش ها می پردازند. متاسفانه، هیچ اقدامی برای پاسخگویی ساختن مسئولان امر به ویژه رئیس بانک مرکزی، جناب آقای دکتر همتی، در این ارتباط صورت نمی گیرد. از خبرگزاری محترم تجارت نیوز خواهشمندیم، حداقل در قالب یک مصاحبه 5 دقیقه ای از رئیس بانک مرکزی، دلیل این امر را سئوال نماید.
    نیک می دانید یکی از رسالت های امر خبر پاسخگو ساختن مسئولان و مقامات حاکمیتی برای تصمیمات مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره خود در برابر شهروندان می باشد. صرفِ انعکاس خبر نمی تواند بسیاری از پرسش های مخاطبین که شهروندان عادی کشور هستند را را پاسخ دهد. لذا از خبرگزاری محترم تجارت نیوز خواهشمندیم به عنوان شهروندان عادی این سرزمین کهن در این رابطه اقدامات مقتضی که حداقل مصاحبه ی 5 دقیقه ای با دکتر همتی می باشد را صورت دهد.
    در پناه حضرت حق
    یک شهروند عادی

  • ناشناس

    ارزش پول ملی با این صعود افسار گسیخته به فنا رفت،مردم بدبخت ،بدخت تر شدند…من اعتقاد دارم میتونید کنترل این صعود دلار رو همانطور که با بورس به خاک سیاه نشست ولی حاضر نیستید اینکار رو بکنید…

  • رهگذر

    وای چقدر عقب نشینی کرد ریخت قیمتش

  • ناشناس

    یکی بیاد جلوی این ریزش دلارو بگیره…آمریکا بدبخت شد

  • Ali

    سلام آقایی که نظارت نمیتونی بکنی پس استعفا بده که خودرو و دلار بیاد پایین ، توررررم الکی الکی داره میره بالا چرا کشورهای دیگه توررررم ۱۰۰۰ درصدی را ندارند چرا ژاپن توررررم اش زیر صفر است چرا عربستان تورم نداره آخه چرا باید اینجوری باشه چرا نباید راحت زندگی کرد آخه چرا باید پراید ۲۲ میلیونی بشه ۱۲۲ میلیون آخه چرا ، چرا ، چرا خداوکیلی آقای مسئولی که مسول اش هستی نظارت کن چرا پراید ۱۰۰ میلیون گرانتر از قبل شده کسی نمیگه گران شده ولی یک میلیون ارزان بشه هر روز میگید واااای پراید ارزان شد مردم که خر نیستند آخه دروغ تا کی ، تو را به جان حضرت زهرا قسم خودت را جایگزین مردم کن ??????