خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۵۷۲

هشدار به خریداران سکه / از مراکز معتبر خرید کنید

هشدار به خریداران سکه / از مراکز معتبر خرید کنید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر  اعلام کرد: تمام سکه های طلا که دارای هلوگرام باشند، معتبر است و پس از باز شدن وکیوم  نیز به نرخ روز قابل فروش است.محمدکشتی آرای، در گفتگو با تجارت نیوزبا بیان این مطلب گفت: خرید انواع سکه های بانکی باید از واحدهای معتبر انجام گیرد تا در زمان فروش،

b88b72acaf84faa089bff562ba3ef454_XL.jpg رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: تمام سکه های طلا که دارای هلوگرام باشند، معتبر است و پس از باز شدن وکیوم نیز به نرخ روز قابل فروش است.محمدکشتی آرای، در گفتگو با تجارت نیوزبا بیان این مطلب گفت: خرید انواع سکه های بانکی باید از واحدهای معتبر انجام گیرد تا در زمان فروش، مشکلی بوجود نیاید. زیرا اصالت سکه در زمان باز شدن وکیوم از بین نخواهد رفت.
وی عنوان کرد: خرید سکه از مراکزغیرمعتبر سبب می شود تا در زمان فروش شخص فروشنده متضرر شود. این در حالی است که بارها اعلام شده مردم سکه را از مراکز معتبر تهیه کنند. اینکه قیمت سکه در زمان فروش کمتر از نرخ روز محاسبه شود تنها دلیل اش عدم معتبر بودن سکه است.
کشتی آرای، با بیان اینکه سکه های وکیوم دارای هلوگرام کاملا معتبر است، افزود: هر فروشگاه دارای هلوگرام مخصوص به خود است که از طرف اتحادیه طلا و جواهر به آنان داده شده است و اگر این سکه ها در زمان فروش از سوی واحدی دیگر باز شود قطعا معتبر خواهد بود.
وی در پایان تاکید کرد:واحدهای فعال در زمینه خرید و فروش سکه، باید سکه های وکیوم دارای هلوگرام را به نرخ روز و گرم مندرج بر روی وکیوم از مردم خریداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ی سئوال داشتم وزن هر سکه (تمام نیم ربع ) با وکیوم چقدر باید باشد با تشکر