کد مطلب: ۶۱۹۵۷۴

سهامداران بخوانند/ ۵ خبر مهم برای بورس امروز

سهامداران بخوانند/ ۵ خبر مهم برای بورس امروز

بازار سهام این روزها در پرچالش‌ترین و به عقیده برخی از کارشناسان بدترین روزهای خود از مرداد ۹۹ تا کنون است. حال باید دید امروز بازار سهام تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام این روزها در پرچالش‌ترین و به عقیده برخی از کارشناسان بدترین روزهای خود از مرداد ۹۹ تا کنون است. شاخص کل همچنان در حال افت است و با وجود انجام برخی جلسات و اقدامات مقطعی ادامه‌دار شدن بورس تنها یک مفهوم دارد. نیاز شدید بازار سرمایه به نقدینگی. حجم و ارزش معاملات در حداقل ممکن است و بازار شرایط رکودی را پشت سر می‌گذارد. حال باید دید امروز بازار سهام تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

اولیانوف، نماینده روسیه در وین گفت روابط روسیه و آمریکا در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. با این حال در مورد ایران تا کنون موفق شده ایم کار سازنده‌ای داشته باشیم. کنایه های تحریک آمیز آن را تغییر نمی دهد. البته نتیجه مثبت به همه بازیگران از جمله ایران به عنوان بازیگر اصلی بستگی دارد اما ما در مسیر درستی حرکت می کنیم.

یک منبع نزدیک به هیات مذاکره کننده ایران در واکنش به ادعای یک رسانه خارجی درباره پیشنهاد توافق موقت در وین تصریح کرد که چنین توافقی در دستور کار جمهوری اسلامی ایران نیست. (ایرنا)

افزایش قیمت شکر

بر اساس نرخنامه جدید سازمان میادین میوه وتره‌بار شهرداری تهران، قیمت شکر در میادین ۲۶ درصد افزایش یافت و به کیلویی ۱۶۹۰۰ تومان رسید. قیمت هر کیلو شکر در نرخنامه سابق میادین ۱۳۴۰۰ تومان بود که این نرخ تا ۲۸ دی‌ماه معتبر بود. (همشهری)

علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با بیان اینکه قیمت‌گذاری دستوری نوعی آفت در اقتصاد کشور است، گفت: نمایندگان مجلس تاکید زیادی نسبت به حذف قیمت‌گذاری دستوری دارند و تاکید آنان به اجرای حتمی آن در اقتصاد کشور است که در همین زمینه در اصلاح قانون بازار اوراق بهادار به دنبال آن هستیم تا همه کالاهایی که در بورس کالایی عرضه شود، مواد اولیه و خوراک خود را از بورس کالا خرید و تولیدات خود را نیز از طریق بورس کالا به فروش برسانند.

خودروساز بزرگ کشور در دی‌ماه امسال موفق به عرضه ۵۵ هزار دستگاه به بازار شده است که نشان از رشد بیش از ۴۰ درصدی نسبت به آذرماه دارد. در حال حاضر خودروهای دارای کسری نیز در ایران‌خودرو به کم‌تر از ۸۰ هزار دستگاه رسیده که جلوتر از برنامه پیش‌بینی شده برای تکمیل و عرضه این خودروهاست.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سهام ده ها شرکت بورسی و فرابورسی بیش از ٩٠% سقوط قیمتی کردند و به قیمتهای سال ٩٨ و قبل از آن رسیده اند، در حالیکه اوضاع آنها بهتر از گذشته و آینده روشن تری دارند.

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو .

  • ناشناس

    خدالعنتتان کند که همه سرمایه ده ساله ام درزندگیم از بین رفت

  • ناشناس

    مرگهایی در لباس میش

  • احمد

    لعنت خداوند بر اون کسایی که مردم را با نقشه قبلی به بورس دعوت کردند.تا عمر دارم یادم نمیره که چه بلایی سرم آوردن.اگر بگن روزه میگم شبه.هرکسی رو که بگن دشمن من میگم دوست.

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه با این اقصاد گدانیتون تمام سرمایه ام رو ریختم تو سهام الان یک سوم شده ان رو هم نمی تونم بفروشم پول لازم هستم چکار کنم لعنت خدا بر اقتصاد دانان مملکت

  • ناشناس

    سلام چرا سود سهام و واریز نمیکنید اخه الان دوسال هست که سود سهام عدالت و واریز نکردید دلیلش چیه زودتر واریز کنید

  • زهرا

    سود سهامدعدالت و واریز کنید مرسی

  • بهزاد

    من هم تو بورس ضرر زیادی کردم و اصلا تو این کار سر رشته ندارم ما داریم قمار میکنیم وبا کسانی قمار میکنیم که حرفه ای و کلاه بردار و نیازمند پول هستند و هیچ منبعی برای تامین پول مورد نیازشان به جز کلاه برداری و سر مردم رو شیره مالیدن ندارند پس بجای اینکه دیگران رو نفرین کنیم و اونها مقصر بدونیم باید درس بگیریم که نباید به خاطر طمع و حرص پول دراوردن یادمان برود که چه کسی میخواهد و به چه دلیل میخواهد ما دعوت به کاری کند حتی اگه ی روحانی باشد که نباید دروغ بگوید و کلاه مردم را بردارد ولی متاسفانه در این قشر هم این افراد پیدا میشود .

  • ناشناس

    از خدا میخوام نابودتان کنه پول بومون خوردید