کد مطلب: ۵۴۸۷۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین جزییات از بورس امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / رنج مثبت در نمادهای شاخص‌ساز

اولین جزییات از بورس امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / رنج مثبت در نمادهای شاخص‌ساز

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با ۰٫۴۷ درصد تغییر و ۵ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با ۰٫۴۷ درصد تغییر و ۵ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۹۱۰ واحد مثبت در ارتفاع ۳۸۳ هزار واحد قرار گرفت. امروز در نیم ساعت ابتدایی بازار، ارزش معاملات به ۱۱۵۹ میلیارد تومان رسید.

نمادهای «فولاد»، «شپنا» و «فملی» از نمادهای مثبت و نمادهای «خگستر» و «فجر» از نمادهای منفی موثر در شاخص کل هستند. بیشترین تراکنش هم برای «غکورش»،«شپنا» و «شتران» ثبت شد.

برترین گروه‌های صنعتی هم مواد غذایی به جز قندی‌ها، فرآورده‌های نفتی و خودرویی‌ها بودند. بیشترین حجم معامله هم برای «خگستر»، «خساپا» به ثبت رسید.

2 1

در پیش‌گشایش بورس ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ هم نمادهای «غکورش» با ۲۰ میلیون برگه سهم و «خزر» با ۱۸ میلیون برگه سهم دارای بیشترین تقاضا و عرضه در بازار امروز بودند.

1 3

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این بازی ها همه خیمه شب بازی دولت روحانی هست ،تا آخر وقت دوباره منفی خواهد شد….تنها راه نجات بورس رفتن دولت روحانی هست…

    • ناشناس

      خیلی مطمئن نباش بعدشم همینه

  • ناشناس

    هروقت این کلمه شاخص ساز رو می‌شنوم مورمورم میشه میگم حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست

  • ناشناس

    نا تنور داغه یه عرضه اولیه هم میخوان بچسبونن به تنور بورس و پرتفوی منفی متضررین امروزم هم به زور مثبت کردن

  • ناشناس

    دوستانی که امروز عرضه اولیه غکورش رو به حراج گذاشتین شما را به خدا قسم یکم در معاملاتتون دقت کنید دقیقا شما هستین که عامل ریزش بازار هستین. شما بر اساس ریزش عرضه اولیه های دیگه تصمیم میگیرید ولی دقت کنید عرضه اولیه رو چه شاخصی عرضه شده این نکته ساده رو در نظر بگیرید. غکورش روی یک میلیون و 130 عرضه شده اینو با عرضه اولیه که روی یک میلیون 500 عرضه شده مقایسه نکنید. چرا نمیخواید قبول کنید بورس چهار چوب داره و میتونه خیلی دقیق و قابل پیش بینی پیش بره؟

  • نسل سوخته

    چرا این پالایش یکم تکون نمیخوره روی همون عدد ششهزارتومان و هفتهزارتومان ایست کرده .چرا این همه ظلم و ستم .آیا این دزدی واضح و مبرهن نیست !؟
    سهمی که 10هزارتومان به ما فروش کردن .