کد مطلب: ۴۹۵۵۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس سراسر سبز / بازار برای بازگشایی پالایشی یکم آماده است

بورس سراسر سبز / بازار برای بازگشایی پالایشی یکم آماده است

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل رشد به دلیل تقاضای زیاد 2/18 درصد رشد و نمادهای پالایشی و بانکی نیز سراسر صف خرید شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد بیش از 2 درصد رشد کرد و به یک میلیون و 458 هزار واحد رسید، همچنین با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص هم‌وزن نیز روند خوبی داشت و این نشان از رشد سهم‌ها کوچک در کنار نمادهای بنیادین است.

از طرفی نمادهای پالایشی که در دوره ریزش شاخص کل حتی با احتساب 30 درصد تخفیف نیز روندی نزولی داشتند نیز با شروع روند صعودی بازار سهام در 2 هفته گذشته زیان خود را جبران کردند و امروز نیز از سمت سازمان بورس مجوز فعالیت دریافت کردند و احتمالا معاملات این صندوق در این هفته شروع خواهد شد.

بازار 10 آذر

در جریان معاملات امروز بازار سهام گروه فلزات اساسی روند متعادلی دارند و در چند روز گذشته نیز در حالی که بازار سهام در حال رشد بود این گروه روندی متعاد را دنبال کرده که به نظر می‌رسد این روند به دلیل قیمت‌گذاری دستوری وزارت صمت در رابطه با زنجیره فولاد است.

همچنین در جریان معاملات این هفته بازار سهام به دلیل بازگشت اعتماد نسبی و همچنین رکود بازارهای موازی، سرمایه حقیقی وارد بورس می‌شود و تقاضا در بازار سهام زیاد شده است.

در جریان معاملات این هفته یک عرضه اولیه نیز خواهیم داشت اما باید ببینیم کدام عرضه اولیه چخزر یا بوعلی در این هفته به بازار سهام می‌آیند.

بازار 10 اذر

با بیشتر شدن تقاضا در نمادهای بزرگ بازار سهام جو و تمایلات بازار سهام نیز بیشتر می‌شود و رشد بازار سهام نیز به دلیل تقاضا افزایش پیدا می‌کند، نمادهای فارس، شستا، تاپیکو و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و در بازار فرابورس نیز نمادهای مارون، صبا و دی بیشترین تاثیر مثبت را دارند.

اما پیش‌بینی می‌شود در ادامه روند معاملات امروز بازار سهام عرضه در برخی نمادها بیشتر شود و عرضه و تقاضا در بازار سهام به تعادل برسد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط پالایشی

    • ناشناس

      بجهرم عالیه

  • ناشناس

    سلام بر هموطنان.به خدا قسم دون پاشیه.حواستون جمع کنین.این نحوه رشد کردن مشکوکه.چرا نمیفهمین برام عجیبه.اگه افتاد روی فاز نزولی دیگه نمیشه هیچ کاری کرد.مشکوکه…..تجارت نیوز خواهشا انتشار کن تا مردم ببینن.

  • ناشناس

    علائم ریزش نمایان شده انقدرم سبز نیست

    • ناشناس

      نشانه‌های صعود رو توی حجم و ارزش معاملات ببین عمو
      شرایط کاملا به نفع بورسه ?

  • محتاج

    من تنها سرمایه م ده میلیون بودحالاتواین سه ماه بایدکمش 25میلیون شده باشه

    • ناشناس

      چطور حساب کردی که 10ملیون گذاشتی کم کمش باید 25 شده باشه!!! اگه این کم کمشه بس زیادش مثلا باید چند میشد؟؟؟ برادر من این خبرها نیست همین شماها به هوای این که تو دوسه ماه پولتون 3برابر بشه اومدید تو بازار دیدید این خبرها نیست همتون تا خره خره تو ضرر همش تو صف فروش بودید!!! توی این سه ماه بیشترین رشد رو هم که دلار یا سکه حساب کنیم دلار از 21 تومن شده الان زیر 25تومن شما چطور حساب کردید که باید 10تومن 25تومن باشه!! هرچند که تمام اجناس توی این 3ماه تا 3برابر هم شدن ولی اینجا این خبرها نیست

    • ناشناس

      . هیچکدوم از بازارها تو سه ماه همچین سودی نمیده !
      پوشک بچه هم خریده بودی الان ۱۰ ملیون شده بود ۱۹

  • حقیقی

    روزای خوشِ بورس رسیده ??
    پالایشی رو دارن زمانی باز میکنند که مطمئنند رشد بورس حتمیه، کفِ شاخص به زیبایی شکل گرفته
    بنابراین با خیال راحت سهامداری کنید
    بازاری موازی ارضاعشون ناجوره و تا چند سال در رکود خواهند بود، فقط بورس صعود آهسته و بلندمدت تا انتخابات ۱۴۰۰ در پیش داره
    به حرف دلّال‌ها توجه نکنید

    • ناشناس

      دقیقا روزهای خوش بورس
      روزهای گریه هم بزودی فرا میرسند

    • ناشناس

      دلّال‌های طلا، خودرو و مسکن تا چند سال کار و بارشون کساده

    • ناشناس

      هرروزبه شماهامیگفتیم نریدتوصف فروش آخررفتین وباضررسهام خودتان روفروختین حالاالان ناراحتین که بورس یک تکانی به خودش داده ولااقل تاحدودی داره ضررسهام داراروجبران میکنه اخلاقت رودرست کن دوست عزیز

  • پویا بزرگمهر

    چون گفتند واسه تامین بودجه سال دیگه هم به بورس نیاز دارن دارن مثبت میشه و رشد میکنه بقیش الکیه !!!

  • اسیر سهام عدالت

    با این روند ایا سهام عدالت فروشش اغاز میشه؟؟؟

  • ناشناس

    خواهشا مثل انسانهای بی فکر و بی علم دوباره نرید تو صف فروش اینهمه صبر کردید خرابش نکنید بزارید کم کم یه هفته بمونه صف فروش باعث میشه بازم منفی بخوره

  • جوکر

    من ک چشم آب نمیخوره حالا حالا ها بازش کنن?????????