خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۸۳۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه‌های ناگهانی با شروع معاملات بازار سهام / شاخص بورس صعودی نماند

عرضه‌های ناگهانی با شروع معاملات بازار سهام / شاخص بورس صعودی نماند

در حالی که روند سفارش‌گیری در مرحله پیش‌گشایش با برتری تقاضا همراه بود اما با شروع معاملات بازار سهام شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای شاخص‌ساز بیش از یک درصد افت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با نزول بیش از یک درصد دوباره کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را از دست داد و به نظر می‌رسد کاهش قیمت دلار و همچنین معاملات منفی نمادهای پالایشی از دلایل افت شاخص کل بازار سهام بود.

جو هیجانی بازار سهام باعث می‌شود تا بعد از زیاد شدن عرضه در برخی نمادهای شاخص‌ساز عرضه در بقیه نمادها نیز بیشتر می‌شود، همچنین به دلیل ممنوعیت نوسا‌گیری روزانه کسانی که دیروز در کف قیمتی سهم خریداری کردند امروز اقدام به فروش سهم خود کردند و این نیز دلیلی برای افزایش عرضه ناگهانی در بازار سهام امروز بود.

بازار 111 آبان

همچنین شاخص هم‌وزن نیز امروز روندی نزولی داشت و این نشانگر کلیت منفی و عرضه زیاد در اکثریت بازار سهام است،

در جریان معاملات امروز بازار سهام حجم عرضه به یک باره زیاد شد در حالی که در مرحله سفارش‌گیری تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز خوب بود و بازار گرایشاتی به روند صعودی داشت.

بازار 11 آبانن

نمادهای فولاد، شپنا و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سهام داشتند و در غیاب خودرو نماد خساپا روندی مثبت داشت اما در ادامه روند معاملات خساپا نیز منفی شد.

اما به نظر می‌رسد تحرکاتی مثبت در جمع کردن صف فروش و کم کردن روند منفی شاخص‌سازان در حال شکل‌گیری است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرشته نجات

    لطفا جهت اطلاع همه دوستان
    اونایی ک سپرده صندوق صادرات وتجارت دارن
    هرچی زودتر پولاشون از صندوق بردارن
    ک اوناهم ورشکسته شدن
    هرروز داره از موجودیشون کم میشه

  • ناشناس

    خیلی از شاخص سازها نسبت p/e بالایی دارن
    سهمی رو بخرید که نسبت p/e پایینی داشته باشه

  • پرهام

    تنها راه صعود خیابون هست هرکی موافقه لایک کنه

  • ناشناس

    فقط یکی به من بگه آدرس ناله نفرین کجاست؟

  • علی

    آبی که رفته دیگه به جوی باز نمی گرده پولی که رفت دیگه بر نمی گرده مگه احمق که پولها رو برگردوندن.

  • ناشناس

    کجایی . دیروز تو کف خریدن امروز تو سقف فروختن بازار منفی شد . والله دیگه خسته شدیم . یکبار مرد و مردونه بگین فعلا تا آخر ماه فلان بازار منفی خواهد خورد.خیال همه رو راحت کنید. هر روز هرروز دروغ وعده وعید

  • سعید

    بازار را عمدا دارن منفی میکنن خواهشا هوشیار باشید دیگه بورس جای موندن نیست همه بیایید خروج بزنیم تا همین اندک سرمایه هم دود نشده

  • ناشناس

    با سلام
    خدایی با کای قرض و بدبختی و فروش زمینم ۵۰۰ تمن جور کردم گفتیم بشه ۱ تمن یه اپارتمان کوفتی بخریم الان پولم شده ۲۵۰ تمن. جواب زن و بچم چی بدم. روانی شدم و قسم میخورم یک مسول نگران نیست

  • مجتبی

    تا سهمی رو نفروشیم نه ضرر کردی نه سود ،خدا لعنت کنه کسی که سهامه عدالت رو آزاد کرد و بورس نابود کرد من چند ساله تویه بورسم اینطور چیزی تا حالا ندیدم.

  • عباد

    تجارت نیوز چرا خبرهای شما یک روز عقب است ارزش خبر به این است که به روز باشد نه خبرهای روز قبل امروز ۱۲ آبان است ولی خبر برای ۱۱ دهم است