کد مطلب: ۵۶۸۴۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۱۲ مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / رشد تقاضا در بازار امروز

بورس امروز ۱۲ مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / رشد تقاضا در بازار امروز

امروز ۱۲ مرداد در چهارمین روز معاملاتی هفته جاری، بازار سهام با روند مثبت و متعادلی آغاز به کار کرده است. در بیشتر گروه‌های بزرگ بازار تعادل و تحرکات مثبت دیده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام کار خود را با رشد هزار واحدی نماگر بورس آغاز کرد. شاخص کل بورس با ۲۳۰۹ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۷ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با ۲۱۱ واحد مثبت در محدوده ۴۰۱ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس در نیم ساعت ابتدایی معاملات به ۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

1 3

امروز فارس، شستا و پترول با تاثیر مثبت در شاخص کل بورس هستند. بر خلاف دیروز که گروه خودرویی با تقاضا همراه شدند امروز با گرایشات منفی هستند و نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. در این میان خدیزل، خکاوه و خلنت از نمادهای متعادل و مثبت این گروه هستند.

نمادهای گروه نفتی امروز را با تعادل میان خریداران و فروشندگان می‌گذرانند. شپنا، شتران، شبهرن، شبریز، شاوان، ونفت و شراز از نمادها مثبت و متعادل این گروه هستند.

امروز فلزات اساسی متعادل داد و ستد می‌شوند و نمادهای فملی، ذوب، فروی، فسرب و فاسمین از نمادهای مثبت و متعادل این گروه هستند.

امروز شاهد رشد تقاضا در بازار هستیم و معاملات مثبتی در نمادهای کوچک و بزرگ رخ داده است. در بازار امروز بیشترین تراکنش برای سپید، پترول و فجر ثبت شده ست.

امروز نمادهای سنیر، ثشرق و وسخراج مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فروش آبشاری مردم همچنان نکته مهم هست و اینکه چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟؟ چرا آموزش به کسانی که تازه وارد هستن آغاز نمیشه؟

    • ناشناس

      فروش آبشاری حقوقی ها همچنان نکته ماجراست

    • Irani

      ما که فروش آبشاری حقوقی ها داریم میبینیم

  • ناشناس

    فقط حقوقی ها داران با خودشون معامله میکنن …خبری از ورود پول به بازار نیست …..این هم یه هیجانی هست که دارن تو بازار راه میندازن حقوقی ها….آخر وقت دوباره منفی خواهد شد ……اعتماد از بازار سلب شده حقوقی محترم….

    • ناشناس

      شما اعتماد نداری خب از بورس برو. نیاز نیست گزارش کذب بدی. مشخصه که فروختی و جا موندی الانم سیگنال منفی میدی که دیگران هم گمراه کنی

  • مهدی

    همه ما میدونیم بورس دستوری ودستکاری هستش کسی به بورس اعتمادی نداره

  • ناشناس

    خودرویی ها و حقوقی های متخلف آنها زباله های بازار سرمایه هستند.

    • ناشناس

      منظورت فروش آبشاری مردم در سهامی هست که اینقدر ازش خریدن که فقط فروشش براشون سوده؟؟

    • ناشناس

      منظورش فروش آبشاری شما حقوقی هاست که سهم های بنجل خودرویی را به ما انداختین و الان هم تو کف قیمت هم دست از فروش آبشاریتون برنمیدارین

    • ناشناس

      خودرویی ها سرمایه مردم را می‌بلعند و خودش منفیه و بقیه سهام خوب و کلیت بازار را هم منفی میکنند اسمش رو هم گذاشتن شاخص ساز و شاخص کل تاثیر زیاد داره با توجه به همچنین سهامی و نیز شاخص کل معامله نکنید

  • ناشناس

    بخدا ضررمون هر روز بیشترو بیشتر میشه