کد مطلب: ۴۹۴۸۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روی خوش بورس به سهامداران در ابتدای هفته / افزایش تقاضا در مقابل عرضه

روی خوش بورس به سهامداران در ابتدای هفته / افزایش تقاضا در مقابل عرضه

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند صعودی داشت اما در ادامه معاملات عرضه در نمادهای بنیادین بیشتر شد و شاخص سیر نزولی پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل رشدی 4 هزار واحدی داشت اما با ادامه معاملات عرضه در نمادهای بزرگ باعث روند نزولی شاخص کل شد اما دوباره تقاضا در نمادهای فولاد و فملی روند صعودی شاخص کل شد.

به نظر می‌رسد روند شاخص هم‌وزن در جریان معاملات امروز بهتر از شاخص کل باشد زیرا نمادهای کوچک بازار سهام روند بهتری نسبت به نمادهای بنیادین دارند.

همچنین عرضه در نمادهایی مانند شستا زیاد است اما به نظر می‌رسد باادامه روند معاملات امروز بازار سهام تقاضا به این نمادها بازگردد.

بازار 8 آذر

همچنین به نظر می‌رسد شاخص کل در جریان معاملات امروز بازار سهام کانال یک میلیون و 400 هزار واحد را پس بگیرد و به نوعی روند صعودی خود را بعد از نوسانی کوتاه مدت در این محدوده آغاز کند.

همچنین نماد شستا با خرید بیش از 80 میلیونی حقیقی‌ها به مدار سبز رسید و در قیمت 2810 تومان قرار گرفت و همچنین گروه‌های فراورده‌های نفتی نیز روندی صعودی دارند.

بازار 8 اذر

نمادهایی چون فارس، فولاد، فملی و تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بازار سهام را داشتند و نمادهایی چون بپاس، آریا و غصیبو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

افزایش تقاضا و سبز شدن بازار در صنایع کوچک بیش از بزرگان به چشم می‌خورد؛ کشاورزی، محصولات غذایی قندوشکر ، حمل و نقل و خرده فروشی‌ها بیشترین تعداد صف خرید را دارند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس رو سوپر مارکت بزرگی تصور کنید که همه چیز داخلش هسش،،، فقط کرکره هاش پایینه و تعطیل

    • ناشناس

      اتفاقا از وقتی قماربازاش که با عجله فروختن رفتن دلار ۳۲ تومن خریدند دوباره بورس بازگشایی شده

  • دیجی بورس

    بدیهی است که بورس صعودیه نیاز به کارشناسی هم نداره.

  • ناشناس

    بنام خدا . بورس صعودیه . والسلام

  • ناشناس

    بخرید بخرید بخرید و بخرید فقط بخرید سهامو میگم

  • ناشناس

    دلالهای عزیز که در این قسمت. پیامها و نظرات منفی و ضد بورس میزارید.!! یه سوال دارم از محضرتون. راستی امروز دلار و سکه چند شدن..!!؟؟؟

  • ناشناس

    دوستان عزیز فردا بازار بورس با قدرت شاخص ۱۴۰۰ را رد میکند و تا پایان هفته به عدد ۱۵۰۰ میرسه . صنایع فلزی و فولاد و صنایع خودرویی و صنایع نفتی پالایشی را بخرید

    • ممل

      نماد خودرو خساپا ورشکسته است هیجانی معامله میشه…

    • ناشناس

      داداش بورس ایران در مواقع صعودی . صنایع ورشکسته و غیر ورشکسته نمیشناسه همه نمادها و صنایع تا آخر امسال صعودی هستند . همین فردا دوباره خودروییها صف خرید میشن

  • ناشناس

    دلار و سکه هنوز داره میریزه و این ریزش ادامه دار است فوری بفروشید فوری بفروشید . دلار تا ۱۸ تومان هم میرسه سکه هم تا ۸ میلیون

  • ناشناس

    دوستان شاخص بورس به ۲۴۰۰ میرسد تا پایان امسال شک نکنید. بهترین روزهای خرید روزهای منفی بازار هستند . اگر در روزهای مثبت موفق به خرید سهام نشدید در روزهای منفی بخرید . هر چه زودتر وارد بازار بورس بشید

  • ناشناس

    این هفته یه اصلاح داریم شاید همین امروز هم شروع بشه مواظب باشید با ریزش وچیزای دیگه اشتباه نگیرید .درست میشه

  • عباس قلی ..

    خدارو شکر شاخص رو به رشد هست و گروه خودرویی و سهام دارویی مثل ددام چند روزی هست رشدشان را شروع کردن با این که در کف قیمتی صف خرید شدن و از اقبال خوبی روبروشدن .
    الحمدالله سهامی هم مثل چدن و بجهرم و اتکام و کرازی هم چندروزیه مثبت و در صف خرید قفل شدن .
    و یک بدی داره که من ۳ روزه میخوام در این سهامی که نام بردم میانگین کم کنم ولی راه نمیده .
    البته سهام پالایشی هم جای خودداره ..