کد مطلب: ۴۷۴۹۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز چگونه کار خود را آغاز کرد؟ / صف‌ خرید شستا جمع شد

بورس امروز چگونه کار خود را آغاز کرد؟ / صف‌ خرید شستا جمع شد

با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بازار در نیم ساعت اولیه بیش از 1.5 درصد رشد کرد و به یک میلیون و 668 هزار واحد رسید، همچنین نمادهای خودرویی و شستا نیز به مدار مثبت بازگشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از اعلام حمایت حقوقی‌ها از بازار و جمع کردن صف‌های فروش توسط آن‌ها امروز بازار سهام در نیم ساعت اولیه شروع معاملات با قشار تقاضا در سهم‌های بنیادین همراه بود و شاخص کل با رشد 1.5 درصدی به یک میلیون و 669 هزار واحد رسید.

16 2

شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، فملی، شستا، وغدیر، فارس و فخوز کار امروز خود را آغاز کرد؛ طی روز جاری نمادهای خودرویی و شستا هم به مدار مثبت رسیده‌اند و این موضوع سبب بهبود روند در کلیت بازار شده است.

در گروه فلزات اساسی بیشترین حجم تقاضا و خرید به چشم می‌خورد و در نمادهای بانکی دو نماد وبصادر و وتجارت صف خرید طولانی تشکیل داده‌اند.

همچنین در پیش گشایش امروز شستا با قیمت 4005 تومان تقاضای خرید بیش از 40 میلیونی داشت.

fffff

در بازار امروز نمادهای فارس، فولاد و فملی به ترتیب با 5162، 5012 و 4512 بیشترین تاثیر مثبت بر بازار را داشتند، اما از طرفی نماد حکشتی بیشترین تاثیر منفی را روی بازار داشته است.

همچنین علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس، طی سخنانی به دنیای اقتصاد گفت: مشکل فعلی ما نقد شوندگی بازار است. این خبر خوش را به سهامداران می‌ دهیم، که طی روزهای آینده حمایت از سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌ اند، در دستور کار بورس خواهد بود

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بینام

    قبلآ مردم و بادلار سرگرم میکردن الان هم با بورس
    ماچقد مردم فقیری هستیم پراید شده ۱۰۴ ملیون هنوز که هنوزه دنیال بورسیم ویه ریال برامون نریختن

  • ناشناس

    شستا کجا مثبت بود الان ۳هفتس کلا ۲روز مثبت بوده چرا حرف بیخود تحویل مردم میدید

  • ناشناس

    دیروز در مورد بازگشایی بورس روز یکشنبه نظر خواهی گرده بودن.اکثرا” معتقد بودن که روز یکشنبه بورس مثبت خواهد بود و دیگه منفی تموم شد.بنده نظر داده بودم که روز یکشنبه هم مانند روزهای گذشته منفی خواهد بود.با اطمینان هم گفته بودم.فردا و چند روز آینده نیز مثل امروز و روزهای گذشته منفی خواهد بود .اینم رو هم با اطمینان عرض خواهم کرد.

  • ناشناس

    ای ای ای از این دولت اگر دولت از این کارا نمی‌کرد تو یه همچین کشور غنی این وضع مردمش نبود

  • ناشناس

    بزودی یه سلطان هم‌برای بورس پیدا میکنن

  • ناشناس

    تورو خدا امروزو فردا نکنید .امروزو فردایی شما داره مارو بدبخت میکنه .پس اندازمو گذاشتم بورس که سود کنم سود که نکردم هچ داره پس اندازم تموم میشه .این بود حمایت شما از مردم بدبخت

  • ناشناس

    من اخبار سایت شما را بررسی میکنم
    امیدوارم شما به عنوان یک رسانه پر بازدید طرف مردم باشید و مشکلات مردم را به گوش آقایان برسانید
    هرچند در جریان بورس مردم هم بایداز صف فروش بیرون بیان تا همه سود کنیم نه ضرر

  • ناشناس

    خودتان را بااین حرفها قانع نکنید زیراهمه حرفها دروغ است

  • ناشناس

    دوستان بورس دیگه تموم شد… اونروزهایی که سود خوب میداد فقط وفقط دون پاشی دولت بود برای گول زدن مردم و کشیدن سرمایه مردم توی بورس

  • ناشناس

    من از این نگرانم اخر سر ما به بورس بدهکار نشیم????????