کد مطلب: ۳۵۹۸۳۵

رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز :

مردم به اندازه مصرف کالا بخرند / در شب عید کمبود کالای اساسی نداریم

مردم به اندازه مصرف کالا بخرند / در شب عید کمبود کالای اساسی نداریم

رئیس اتاق اصناف تهران می‌گوید: هیچ کمبود کالایی در حوزه اقلام اساسی وجود ندارد و توصیه ما به مردم این است که برای شب عید به اندازه مصرف خود خرید کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این پرسش که آیا کالای اساسی به اندازه نیاز در بازار وجود دارد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: به هیچ عنوان کمبود کالا نداریم و کالا به اندازه نیاز مردم در بازار وجود دارد.

قاسم نوده فرهانی در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: مهمترین توصیه ما به مردم این است که به اندازه مصرف و نیاز خود کالاهای اساسی را خریداری کنند؛ چرا که انبار کردن کالاها جز اینکه کالاهای اساسی را فاسد کند و از بین ببرد، بهره دیگری ندارد.

NODE FARAHANI

رئیس اتاق اصناف تهران می‌گوید: از مردم انتظار می‌رود که در این شرایط کالا به اندازه مصرف خود خریداری کنند.

این مقام مسئول افزود: اتاق اصناف با اعزام بازرسان در سطح شهر می‌تواند جلوی احتکار برخی واحدهای صنفی را بگیرند؛ این درحالی است که بازرسی انبار خانه‌ها به عهده اتاق اصناف و دیگر سازمان‌ها نیست. در حقیقت برخورد با برخی افراد که در انبار خانه‌هایشان، کالای اساسی را دپو می‌کنند، بر عهده ما نیست. بنابراین از مردم انتظار می‌رود که در این شرایط کالا به اندازه مصرف خود خریداری کنند.

او درباره قیمت کالاهای اساسی در سال 98 تصریح کرد: در این بازه زمانی برخی افراد با انتشار اخبار ناصحیح قصد تشویش اذهان عمومی را دارند، مردم نباید این شایعات را ملاک قرار دهند. معتقدیم که این شایعات درباره وضعیت کالاهای اساسی زیاد است و بنابراین انتظار داریم که مردم به این اخبار توجه نکنند و کالا را به اندازه نیاز خود خریداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.