کد مطلب: ۴۶۰۸۴۶

بورس دوشنبه را چگونه آغاز کرد؟ / ادامه روند صعودی شاخص کل

بورس دوشنبه را چگونه آغاز کرد؟ / ادامه روند صعودی شاخص کل

در آغاز معاملات روز دوشنبه بازار سهام، شاخص کل در ۴۰ دقیقه بیش از ۴۳ هزار واحد رشد را به ثبت رساند تا مجددا وارد فاز صعودی شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات اول وقت بازار سهام در روز دوشنبه، شاخص کل به مدد سبزپوشی اکثر نمادهای بازار در ۴۰ دقیقه بیش از ۴۳ هزار واحد رشد را به ثبت رساند تا در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد امروز از نظر افزایش شاخص، بورس رکورد تازه‌ای را به ثبت برساند.

7 1

در ۴۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس، بیش از ۳۵۰ هزار معامله انجام شد که طی آن ۱ میلیارد ۷۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد در این میان سه نماد فولاد، فملی و تاپیکو در صدر تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بودند. در معاملات فرابورس نیز صبا، ذوب و هرمز بیش از بقیه بر رشد ۳۵۰ واحدی شاخص تاثیر داشتند و ارزش معاملات این بازار نیز بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال بود.

9 1

در معاملات امروز اکثر نمادها در گروه‌های مختلف صنعت با افزایش تقاضا مواجه شده و معاملات آنها در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید انجام می‌شود.

معاملات امروز بورس در حالی پیگیری می‌شود که زمان انجام معاملات نماد سیتا از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۴۰ و دو نماد خودرو و خساپا از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ خواهد بود. همچنین از امروز معاملات صندوق‌های بورسی با محدودیت نوسان ۱۰ درصدی انجام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احسان

    آگاه دوباره و صد باره خراب شد …..البته مشکل اونا نیست مشکل بی غیرتی ما مردم هستش که بعد ۱۰روز دارن به ما میخندن و اینطور بازی مون میدن ……

    • ناشناس

      برادر عوضش کن . نه این که بقیه عالی باشن اما اگه کمی ریزش داشته باشه شاید به خودشون بیان یکم و خدماتشون رو بهتر بکنن.

  • گچساران

    تگاه دوباره خراب شد کسی نیست به داد مردم برسه .
    واقعا…..

  • محمد

    چرا از سود آریا کم شده؟

  • ناشناس

    این هسته معاملات و مشکل کارگزاری ه ،ا شده مشغول کردن مردم برای اینکه از سیل افزایش ورود نقدینگی و شاخص جلوگیری شود در این میان لابی دلالان و بازارهای رقیب باهم یکسو عمل میکنند به اینها توجه نکنید! سعی کنید سفارش خرید خود را صبح اول وقت بگذارید. و فریب صفهای فروش پیش گشایش را نخورید.