کد مطلب: ۴۳۸۳۱۰

شروع سبز بورس در آخرین روز معاملاتی سال ۹۸

شروع سبز بورس در آخرین روز معاملاتی سال 98

در آخرین روز معاملاتی سال 98، شاخص کل بورس تهران با رشدی 3000 واحدی کار خود را آغاز کرد تا مجددا به کانال 505 هزار واحدی بازگردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات اول وقت بورس تهران در روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی 3 هزار واحدی به کانال 505 هزار واحدی صعود کرد تا به نظر برسد بازار سهام سال را با سبزپوشی به پایان برساند.

9 2

در جریان معاملات ابتدایی امروز، سه نماد پاکشو، حکشتی و رمپنا به ترتیب با 192، 183 و 175 واحد بیشترین تاثیر مثبت و نماد بورس نیز با 181 واحد منفی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

7 12

در جریان 40 دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس، بیش از 100 هزار معامله انجام شد که در آن بیش از 500 میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر 4.5 هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. با وجود مثبت بودن بازار تعداد نمادهایی که در محدوده منفی معامله می‌شوند همچنان بیشتر از نمادهای سبزپوش بازار است اما رفته رفته به نظر می‌رسد کلیت بازار به سمت سبزپوشی در حرکت باشد.

در جریان معاملات اول وقت امروز، نماد غگل با بیش از 130 میلیون معامله، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده و پس از آن نمادهای وپاسار و وملل قرار دارند. از نظر ارزش نیز نمادهای غگل و قرن بیش از هر نماد دیگری معامله شده‌اند.

بازار سهام تهران در حالی آخرین روز معاملاتی سال 98 را آغاز کرده که در یکسال اخیر شاخص کل بیش از 180 درصد بازدهی داشته است و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این روند صعودی شاخص دستکم تا پایان بهار ادامه داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.