کد مطلب: ۴۵۰۹۶۱

بازگشت شاخص کل به محدوده یک میلیون واحدی / «فولاد» تاثیرگذارترین سهم بازار

بازگشت شاخص کل به محدوده یک میلیون واحدی / «فولاد» تاثیرگذارترین سهم بازار

در آغاز معاملات بازار سهام روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت، شاخص کل با رشدی ۱۲ هزار واحدی مجددا وارد ابرکانال یک میلیون واحدی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، شاخص کل با رشدی ۱۲ هزار واحدی مجددا وارد ابرکانال یک میلیون واحدی شد تا دوباره در مسیر صعود قرار بگیرد.

4 16

در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فارس، فملی و رمپنا به ترتیب با ۱۵۴۴، ۱۰۶۷ و ۹۰۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. هر چند سه نماد فولاد، شتران و شبندر به ترتیب ۱۷۲۰، ۶۴۰ و ۶۰۹ واحد تاثیر منفی بر شاخص داشتند اما نتوانستند مانع از رشد شاخص کل شوند.

3 18

در ۴۵ دقیقه نخست معاملات امروز بورس بیش از ۳۹۰ هزار معامله صورت گرفت که طی آن ۲ میلیارد و ۷۳۹ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال دادوستد شد. در بازار فرابورس نیز در این مدت حدود ۲۶۰ هزار معامله صورت گرفت که ارزش این معاملات بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود.

بورس در حالی معاملات امروز خود را آغاز کرده که دیروز پس از ۴ روز، شاخص کل مجددا بر مدار صعود بازگشت. در معاملات امروز نیز گروه فراورده‌های نفتی با فشار عرضه مواجه شده و سایر گروه‌ها معاملات متعادلی را دنبال می‌کنند. این در حالی است که در گروه محصولات غذایی و دارویی نیز جو مثبتی حاکم است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بهزاد

    کجاش تند بود