کد مطلب: ۵۰۴۶۵۲

شرکت پرحاشیه فرابورسی بازارگردان معرفی کرد

شرکت پرحاشیه فرابورسی بازارگردان معرفی کرد

شرکت فرابورس ایران از آغاز عملیات بازارگردانی شرکت فولاد کاویان با نماد معاملاتی “فوکا” به روش مبتنی بر حراج از امروز(سه‌شنبه) خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز ، عملیات بازارگردانی شرکت‌های توسعه بین المللی پدیده شاندیز، شرکت بیمه اتکایی امین و فولاد کاویان امروز و فردا در فرابورس آغاز می‌شود. شرکت فرابورس ایران از آغاز عملیات بازارگردانی شرکت فولاد کاویان با نماد معاملاتی "فوکا" به روش مبتنی بر حراج از امروز(سه‌شنبه) خبر داد.

عملیات بازارگردانی شرکت‌های توسعه بین‌المللی پدیده شاندیز با نماد معاملاتی "گشان" و شرکت بیمه اتکایی امین با نماد معاملاتی "اتکام" به روش مبتنی بر حراج در فرابورس ایران از فردا(چهارشنبه) آغاز می‌شود.

فرابورس فردا عرضه اولیه دارد

این در حالی است که از ۱۰ مهرماه امسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا ۱۵ مهر شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازرگردانی رو برای این اجباری کردند که میخوان از طریق نوسان گیری اندک سرمایه باقی مانده مردم رو به یغما ببرند

  • ناشناس

    از وقتی که این نوسان گیران بازار نگردان رو وارد بورس کردید بدتر بیچاره کردید مردم رو

  • دیوید شیراز

    بازار بورس ایران اعتماد تا این نسل زنده هست برنمیگردد.اینکه بعضی کارشناسان میگن مثل سال ۹۲ بورس ۴ سال رکود داره اشتباهه.چون سال ۹۲ حداکثر ۲ ملیون نفر بی اعتماد شدن ولی سال ۹۹ حدود ۵۰ ملیون نفر فهمیدن بورس کلاهبرداریه
    بورس یه فرصت طلایی برای کشور بود برای تولید و ساخت کشور که شماها یکبار مصرف استفاده کردید.و تمام شد رفت
    یکی از پایه های اقتصاد کشور فرو ریخت…

    • دوست

      سلام،آفرین،حقیقتا از نظرتان لذت بردم.
      از شما ممنونم

  • احمد

    اون زمان ها که بازار اخلاقی بود هرکسی در بازار جنس خودش را تبلیغ میکرد الان بجای تبلیغ خود تخریب اصناف دیگر می کنند این همه دلال ارز و طلا اینجا هدفشون چیه از تبلیغ علیه بورس؟؟ توضیح : این شامل حال همه نمی شود افرادی که متضرر شده اند اینجا درد دل خود را بازگو می کنند و مشخصه

  • ناشناس

    بازار گردانها همون حقوقییایی هسن که سرمایهای مارو از مرداد به یغما بردن

  • ناشناس

    روغه…نخرید .سهام اولیه نخرید…تحریم کنید …ملت ایرران چرا انقد هر کی به فکر خودشه..ـبه کجا رسیدیم

  • افسانه

    وقتی دولت با تبلیق با حیله دست توی جیب مردم میکنه یعنی همین ?‍♀️

  • ناشناس

    پس سهامدارانش تو دردسر افتادن اونم چه درد سری

  • ناشناس

    نوسانگیر جدید = بازارگردان

  • ناشناس

    پیام بزار