کد مطلب: ۴۱۴۵۴۷

شریک تجاری ماکسیم باشید

شریک تجاری ماکسیم باشید

در اپلیکیشن سامانه درخواست خودرو ماکسیم گزینه‌ای به نام «کالا و خدمات» وجود دارد که ازطریق آن، کسب‌وکارها می‌توانند رایگان طرح‌های تبلیغاتی خود را در اپلیکیشن منتشر کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در اپلیکیشن سامانه درخواست خودرو ماکسیم گزینه‌ای به نام «کالا و خدمات» وجود دارد که ازطریق آن، کسب‌وکارها می‌توانند رایگان طرح‌های تبلیغاتی خود را در اپلیکیشن منتشر و کالاها و خدمات خود را به کاربران ماکسیمی ارائه کنند.

این گزینه که در کلیه ۱۲۹ شهر تحت پوشش ماکسیم فعال است، به شرکت‌های مایل به همکاری امکان جذب مشتری و درآمدزایی بیشتر می‌دهد. کلیه کسب‌وکارها با هر نوع فعالیت و خدماتی می‌توانند شریک تجاری ماکسیم باشند و خدمات خود را در اختیار مسافران و رانندگان ماکسیمی قرار دهند.

تاکنون صدها شرکت شریک تجاری ماکسیم بوده‌اند که از جمله آنها می‌توان به شرکت‌های نام‌آشنایی چون دیجی‌کالا، چارچرخ و مرکوری اشاره کرد.

صاحبان کسب‌وکار مشتاق به همکاری با ماکسیم می‌توانند در منوی اپلیکیشن ماکسیم به گزینه «تخفیف کالا و خدمات» مراجعه کنند؛ سپس با درج پیشنهاد و تکمیل اطلاعات تماس و زمینه فعالیت، پیشنهادها و طرح‌های ویژه تبلیغاتی کسب‌وکار خود را رایگان در اپلیکیشن ماکسیم منتشر کنند.

پورسانت همکاری با ماکسیم (بازپرداخت تشویقی برای سفرهای شریک کاری)

ماکسیم امکانی را فراهم کرده است که ازطریق آن، شرکت‌ها می‌توانند برای مراجعان و مخاطبان خود درخواست خودرو بدهند. بعد از انجام هر سفر، مبلغی به‌عنوان بازپرداخت تشویقی (پورسانت همکاری) به حساب کاربری آن شرکت واریز خواهد شد.

این مبلغ پاداشی بابت ایجاد و ثبت درخواست خودرو ازسوی آن شرکت است که به صورت اعتبار آنلاین برای درخواست سفر قابل استفاده است؛ همچنین آن را به‌صورت نقدی می‌توان برداشت کرد.

استفاده از نسخه وب ماکسیم برای درخواست‌ها روش دیگری است. شرکت می‌تواند با فعال کردن دکمه درخواست سفر در سایت خود بعد از انجام هر سفر، بازپرداخت تشویقی را دریافت کند. این مبلغ به میزان ۱۰ درصد از هزینه سفر است.

صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مندان به همکاری با ماکسیم می‌توانند ازطریق بخش «ارتباط با ما» در سایت ماکسیم با این سامانه تماس بگیرند و از جزئیات همکاری با ماکسیم مطلع شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.