کد مطلب: ۴۳۸۳۷۳

دستاوردهای ماکسیم در سال ۹۸

دستاوردهای ماکسیم در سال ۹۸

کارشناسان تحلیل داده ماکسیم در پایان سال ۹۸، آمار و ارقامی از فعالیت یک‌ساله ماکسیم گزارش داده‌اند که نشان از پیشرفت چشمگیر این سامانه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی ماکسیم، سامانه خدمات هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم در سال ۹۸ دومین سال فعالیت خود را سپری کرده است. کارشناسان تحلیل داده در پایان سال ۹۸ آمار و ارقامی از فعالیت یک‌ساله ماکسیم گزارش دادند که نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر این سامانه است.

افزایش ۲۰۰ درصدی درخواست سفر

آمار و ارقام نشان می‌دهند که میزان درخواست سفرهای ماکسیم در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته افزایشی بیش از ۲۰۰ درصد داشته است. سالی که گذشت با افزایش چشمگیر تعداد رانندگان ماکسیم نیز همراه بوده است. بیش از ده‌ها هزار راننده به ماکسیم پیوسته‌اند تا از فرصت اشتغال‌زایی این سامانه بهره ببرند.

تعداد نصب‌های فعال اپلیکیشن ماکسیم نیز یک‌ میلیون افزایش داشته است. اما ثبت درخواست ازطریق اپلیکیشن تنها راه استفاده از خدمات ماکسیم نیست. در این سامانه همچنین امکان درخواست سفر ازطریق تماس با شماره چهاررقمی ۱۶۱۱ وجود دارد.

گفتنی است که بیش از ۹۰ درصد درخواست‌های سفر مربوط به "ماکسیم اقتصادی" بوده است. از دیگر سرویس‌های فعال ماکسیم می‌توان به سرویس "بانوان"، "حمل بار" و "موتورسیکلت" اشاره کرد.

قابلیت جدید ماکسیم در سال ۹۸

ماکسیم در اواخر سالی که گذشت قابلیت "پیشنهاد نرخ ازسوی راننده" را به اپلیکیشن خود افزود. این قابلیت امکانی را فراهم می‌کند که رانندگان بتوانند قیمتی منطقی برای هر سفر پیشنهاد و مسافران مقرون‌به‌صرفه‌ترین آنها را انتخاب کنند.

ترین‌های ماکسیم در سال ۹۸

طولانی‌ترین سفر درون‌شهری ماکسیم در سال ۹۸ در شهر تهران انجام شده است. این سفر نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده و مسافر آن ۲۹۸ کیلومتر را با خودرو ماکسیم پیموده است.
در میان شهرستان‌های تحت پوشش ماکسیم نیز شهروندان قم بیشترین درخواست سفر را ازطریق مرکز تماس ماکسیم داشته‌اند و شهروندان گنبدکاووس نیز بیشترین درخواست سفر را ازطریق اپلیکیشن ثبت کرده‌اند.

پرسفرترین راننده ماکسیم در سال ۹۸، بیشترین تعداد سفر را با خودرو پراید خود انجام داده است.

ماکسیم، که همواره هدف خود را ارائه خدمات هوشمند حمل‌ونقل به شهروندان همه شهرهای ایران قرار داده است، امیدوار است در سال جدید به‌روزترین خدمات حمل‌ونقل جهان را در سراسر ایران گسترش دهد و مسیر پیشرفت خود را با همراهی رانندگان و مسافران، با سرعت هرچه بیشتر بپیماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.