خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۷۰۹۳

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شعار من این است؛ «ضرغامی، روحانی نیست»

شعار من این است؛ «ضرغامی، روحانی نیست»

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به عملکرد نامناسب دولت گفت: کسانی که در هشت سال دولت آقای روحانی روی کار آمدند و کسانی که با اینها همراه بودند نباید دم از آمدن در انتخابات ریاست‌جمهوری بزنند، اینها چه حرف جدیدی برای زدن دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست «تحول حکمرانی در گام دوم انقلاب» سخنرانی کرد که گزیده‌هایی از آن در ادامه می‌آید:

-امروز نان مردم و مسکن مردم مشکل دارد. ما در ابتدای انقلاب به دلیل مشکلات اقتصادی یک خانه کوچک با شهید گلشن اجاره کردیم، البته برخی هم بودند که از همان موقع وضع اقتصادی خوبی داشتند، ولی ما با وضعیت اقتصادی نامناسبی که داشتیم باز می‌توانستیم یک خانه اجاره کنیم، اما امروز خیلی‌ها برای اجاره یک خانه کوچک هم مشکل دارند.

-نمی‌دانم کسی نیست جواب آقای جهانگیری را بدهد و بگوید این کارنامه آقای روحانی است؛ شما از چی دارید دفاع می‌کنید؟ بعد درباره بحث مفاسد اقتصادی می‌گوید تمام فعالیت‌های اقتصادی برادرم در دوره احمدی‌نژاد انجام شده است! پس این نشان می‌دهد یکسری زمان احمدی‌نژاد با یک عده کانال دارند و کارشان را انجام می‌دهند، زمان روحانی هم با یک عده دیگر کارشان را جلو می‌برند!

- واردات موز به نوعی اسکناس چاپ کردن است، اما آقایی که موز وارد می‌کنی، نوش جانت؛ ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی می‌گیری نوش جانت؛ اما شما سیب ارومیه را هم صادر کن. اینطور نباشد که سیب ارومیه در باغ‌ها از بین برود.

-امروز تمام کسانی که در این هشت سال روی کار بوده‌اند و تمام کسانی که به آن‌ها کمک کردند، به این معنا که با آقای روحانی همفکر و همراه بودند و مسائل را توجیه کردند نباید از آمدن و شرکت در انتخابات دم بزنند، چون حرف جدیدی برای مردم ندارند. ما باید زیر میز این افراد هم بزنیم. عملکرد اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی روحانی هیچ نقطه قوتی ندارد.

-مشکل ما در بحث تحریم‌ها را برداشتن و دور زدن حل نمی‌کند، البته اینها هم هست و من مخالف برداشتن تحریم‌ها نیستم ولی اعتقاد من این است مشکل تحریم را خنثی‌سازی آن حل می‌کند.

-یکی از شعار‌های من این است که «ضرغامی روحانی نیست». هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد هر کدام نقاط قوت و ضعفی داشتند و اصلا اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به این همه پیشرفت اشاره کردند این پیشرفت‌ها که از لای بته بیرون نیامده‌اند و کار این آقایان و البته بدنه اجرایی کشور است.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توبدتری‌پوپولیست!