کد مطلب: ۴۶۵۱۳۲

شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

وزارت راه و شهرسازی با معرفی سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ برای ثبت‌نام متقاضیان وام ودیعه مسکن، اعلام کرد: مستأجران برای ثبت‌نام فقط یک هفته فرصت دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات از طریق ارسال پیامک به سرشماره 300073640 ثبت نام اولیه را انجام داده و سپس باید در زمان‌بندی اعلامی در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت نام کنند.

متقاضیان دریافت این تسهیلات لازم است شرایط مندرج در ماده 1 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی را داشته باشند که این شرایط عبارتند از داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال 1384 به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا است. همچنین متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

گروه های مشمول دریافت تسهیلات

گروه های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه شامل کارگران و حقوق بگیران ثابت،(با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های 5 نفره و بیشتر)، مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره )، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار هستند که در این زمینه وثایق لازم برای اخذ وام متعاقبا از طریق سامانه طرح اقدام ملی اعلام می شود.

جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد. بدین منظور متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 4 مرداد با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی 300073640 از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام در ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 9 مرداد به اتمام خواهد رسید. ضروری است شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می شود به نام فرد متقاضی باشد و متعاقباَ زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www. Tem.mrud.ir اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.