کد مطلب: ۴۸۸۶۵۲

شهروند در یک قدمی ورود به بورس

شهروند در یک قدمی ورود به بورس

طرح ورود شرکت شهروند با اکثریت آراء در جلسه امروز شورای شهر به تصویب رسید و به منظور ارتقای سطح بهره وری از منافع و ظرفیت‌های ساختاری وارد بورس می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برهمین اساس طی پیگیری‌های انجام شده از سوی شرکت شهروند و همکاری‌‌های مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مذاکراتی که صورت گرفت، طرح ورود شرکت شهروند با اکثریت آراء در جلسه امروز شورای شهر به تصویب رسید.

گفته می‌شود، اقدامات اجرایی برای فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و تهیه لوایح قانونی آغاز شده و برنامه عملیاتی برای زمانبندی عرضه سهام شرکت شهروند در بازار سرمایه (بورس اوراق بهادار) به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت شهروند، این طرح برای اولین بار در حوزه شهرداری‌های کشور انجام شده است تا علاوه بر صیانت از ظرفیت‌های موجود در شهرداری به عنوان سرمایه‌ی شهروندان تهرانی و ارائه خدمات رسانی شایسته به مردم، بستر لازم برای ایجاد شفافیت حداکثری و ارتقاء سطح بهره‌وری از منابع، به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولت جیب ملت را به کمک سازمان بورس و دژپسند خالی کرد و نقدینگی را سوزاند،وسعی کرد با سبز و قرمز همه را در این تله نگه داره.
    تا فردا سیزده آبان و انتخابات آمریکا،چون میدونست هرچقدر ملت نقد کنن باعث افزایش نرخ ارز و طلا میشه و تورم شدید، البته موفق هم شد چون هم بورس را کنترل کردن،هم تا دیروز دلار و سکه رو اگر از بورس حمایت شدید نشود دلار ۵۰تومنی هم آرزو خواهد بود
    من را یاد زمان خروج ترامپ از برجام و شعار بی اثر بودن تحریما می اندازد

  • محمد

    امروز حقوقی ها حسابی خریدند مطمینا هفته بعد روند بورس صعودی خواهد بود این سیاست دولت می باشد خواهید دید

  • ناشناس

    پیزد -وپویا عرض اولیه هستند2ماهه قرمز پوش شدن کسی هم حاضر نیست بخردشون بقیه هم اوضاعشون بهتر ازاین 2تا نیست
    بورس وعرض اولیه فعلا بدرد نمیخوره اگه بازار خوب بشه بله

  • ناشناس

    متاسفانه در شهروند اجناس نسبت به سایر مراکز دیگر به قیمت بالاتری عرضه می شود از طرف دیگر با وجود فروشگاه های هفت، افق کورش، جانبو و … فروشگاه شهروند همانند قبل نبوده و فروشگاه های جدید جای شهروند را گرفته اند لذا سهام شهروند ارزش خرید ندارد.

  • ناشناس

    تجارت نیوز
    به بچه های بالا بگو عرضه اولیه دیگه ندند
    چون سهامدار حقیقی دیگه گول شما رو نمیخوره تازه. دیگه پول نداره که بخره
    خواهش میکنم منتشر کن
    در ضمن شهروند ورشکستس کسی نمیخره

  • ناشناس

    بدبخت تر از من نیست
    آب از سرم گذشته

  • ناشناس

    این یکی هم کمبود بودجه آورد، آوردنش تو بورس تا با پول مردم جون بگیره. تا دیروز می گفتن ورشکسته داره میشه!!

  • ناشناس

    چیزی نموند که عرضه اولیه بخریم،اعضای بدن خاستین درخدمت هستیم،ایشالله دارا چهارم با سهام کلیه،کبد،ریه هم میاد که جبران خسارت میشه،

  • مسعود

    بیاد تو بورس مثل تبرک همه رو بدبخت بیچاره کند

  • mo

    کی اینو میخره!