کد مطلب: ۳۸۰۵۲۸

عسگراولادی:

صادرات را متوقف کردم

صادرات را متوقف کردم

عضو سابق هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: بنده از شهریور ۹۷ به بعد صادرات انجام نداده‌ام و در حال حاضر اگر این رویه نیز ادامه داشته باشد به طور کلی صادراتم را متوقف خواهم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسداله عسگراولادی، عضو سابق هیات نمایندگان اتاق تهران اظهار کرد: بنده از شهریور ۹۷ به بعد صادرات انجام نداده‌ام و تعهدی نداشتم.

وی افزود: در همان زمان که بانک مرکزی علیه من بیانیه داد، عنوان کردم که کار خود را تعطیل می‌کنم، اما به نظر می‌رسد که آن اطلاعیه جنبه اقتصادی نداشت و بر اساس اطلاعات نادرست عنوان شده بود. پس از این موضوع معاون رئیس‌کل بانک مرکزی نیز از بنده عذرخواهی کرد.

عضو سابق هیات نمایندگان اتاق تهران بیان کرد: حتی مشخص شد آمار فرد دیگری را که تشابه فامیلی داشت به حساب من گذاشته بودند و این در حالی بود که من در شش ماه نخست پارسال در حد ۳ یا ۴ قلم بیشتر صادرات نداشتم و در ۶ ماهه دوم نیز به طور کلی این صادرات قطع شد. یعنی در شرایطی که سامانه نیما شروع به کار کرد و صادرکنندگان مجبور به ارائه ارز شدند، صادراتم را متوقف کردم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نیز اگر این رویه ادامه داشته باشد به طور کلی صادراتم را متوقف خواهم کرد، بسیاری از صادر کنندگان در این حوزه نیز مشکلات فراوانی دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.