کد مطلب: ۳۳۷۴۲۷

سفیر هند در ایران خبر داد:

به خرید نفت از ایران ادامه می‌دهیم

به خرید نفت از ایران ادامه می‌دهیم

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از bignewsnetwork، سفیر هند در جهوری اسلامی ایران گفت: واردات نفت هندوستان از ایران متوقف نشده و این کشور به خرید نفت از تهران ادامه خواهد داد. سورابح کومار درباره توافقات اخیر بین دو کشور و روند ایجاد کانال پرداخت مالی گفت: برای این منظور از یک کانال پرداخت به

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از bignewsnetwork، سفیر هند در جهوری اسلامی ایران گفت: واردات نفت هندوستان از ایران متوقف نشده و این کشور به خرید نفت از تهران ادامه خواهد داد.

سورابح کومار درباره توافقات اخیر بین دو کشور و روند ایجاد کانال پرداخت مالی گفت: برای این منظور از یک کانال پرداخت به روپیه استفاده خواهد شد.

کومار تأکید کرد: خرید نفت هند از ایران تا به امروز متوقف نشده و ماهانه متوسط 1.25 میلیون تن نفت از ایران وارد کرده‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: ما در حال همکاری با بانک UCO برای مکانیزم پرداخت به روپیه هستیم و این مکانیزم تا 2 هفته آینده به طور کامل توسعه خواهد یافت.

کومار ۳ سال است که سفیر هند در ایران است و مأموریت وی در روز 7 ژانویه سال‌ آینده به اتمام خواهد رسید. کومار قرار است سفیر هند در میانمار شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.