کد مطلب: ۶۸۶۳۵

صدور ویزای اربعین حسینی از هفته جاری

صدور ویزای اربعین حسینی از هفته جاری

معاون سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده صدور روادید برای زائران اربعین حسینی از هفته جاری آغاز می شود.حمید محمدی افزود: با توجه به عدم هر گونه تغییر احتمالی در نرخ های صدور ویزا ، صدور روادید بر اساس نرخ های سال گذشته برای هر

b051962394897faa0e1e3cfc0ef146a8_XL.jpg معاون سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده صدور روادید برای زائران اربعین حسینی از هفته جاری آغاز می شود.
حمید محمدی افزود: با توجه به عدم هر گونه تغییر احتمالی در نرخ های صدور ویزا ، صدور روادید بر اساس نرخ های سال گذشته برای هر نفر 40 دلار و گروهی 30 دلار خواهد بود.

وی در مورد آمار ثبت نام کنندگان در سامانه سماح نیز گفت: تاکنون 94 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس توافقی که با بانک مرکزی انجام شده است، زائران مبلغ روادید خود را به صورت ریالی از طریق سامانه سماح پرداخت می کنند و بانک آن را به ارز تبدیل می کند به این ترتیب مشکل تهیه دلار که سال گذشته برای بسیاری از متقاضیان اعزام وجود داشت رفع می شود.

به گزارش دانشجو، معاون سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان اعزام به عتبات از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند و تنها از طریق سامانه سماح و مراجعه به دو هزار و دویست دفتر مجاز حج و زیارت در سراسر کشور برای اعزام به اربعین اقدام کنند.

بر اساس آمار سازمان حج و زیارت سال گذشته در حدود دو میلیون نفر از مشتاقان ایرانی در آیین اربعین حسینی حضور داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.