کد مطلب: ۲۵۴۴۱۹

تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام؛

صعود کیمیا و سه تکواندوکار به نیمه نهایی و بدشانسی مردانی

صعود کیمیا و سه تکواندوکار به نیمه نهایی و بدشانسی مردانی

روز پایانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با صعود چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی و قطعی شدن کسب چهار مدال برنز آغاز شد.

در ادامه بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا که با حضور تیم‌هایی از ۳۴ کشور در ویتنام وسالن «پوتوا» شهر هوشیمینه جریان دارد، امروز دوشنبه هفتم خردادماه و در روز پایانی تکواندوکاران چهار وزن مردان و زنان به روی «شی‌هاپ‌چانگ» می‌روند که در میان شش نماینده ایران سه تکواندوکار با رسیدن به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در وزن ۶۸- کیلوگرم امیرمحمد بخشی دارنده مدال طلای نوجوانان ۲۰۱۶ جهان کار خود را با پیروزی ۲۶ بر یک مقابل «کای چینگ چو» از هنگ کنگ آغاز کرد و سپس با پیروزی ۲۴ بر ۸ مقابل «یراسل کایربک» از قزاقستان به نیمه نهایی صعود کرد. محمد سالار وحیدی دیگر نماینده ایران در این وزن همان مبارزه نخست ۳۰ بر ۱۱ نتیجه را به «الکانتار» از فیلیپین واگذار کرد و حذف شد.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم سعید رجبی دور نخست ««بیش دی فرناندو» از سریلانکا را ۳۰ بر هشت شکست داد. وی دور به مصاف سجاد مردانی سرگروه تیم ملی کشورمان رفت که این مبارزه به دلیل آسیب دیدگی مردانی، نیمه تمام ماند و رجبی به نیمه نهایی صعود کرد.

در بخش زنان کیمیا علیزاده بانوی المپیکی تکواندو کشورمان در وزن ۶۲- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «کاسومی هیرابایاشی» از ژاپن را ۴ بر ۲ شکست دادو به نیمه نهایی صعود کرد.

زهرا پوراسماعیل هم در وزن ۷۳+ کیلوگرم با دو پیروزی ۲۱ بر ۱۰ مقابل «دلوا ریزکی» از اندونزی و ۶ بر ۵ مقابل «شوئین ژنگ» از چین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

برای تیم کشورمان تاکنون سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، مهدی جلالی و ناهید کیانی چهار مدال نقره و آرمین هادی پور، احمد محمدی و مهدی خدابخش هم سه نشان برنز برای تیم کشورمان کسب کردند. ابراهیم صفری، طیبه پارسا، کیانا اخوان، سودابه صادقی، ملیکا میرحسینی، پوریا عرفانیان، هانیه اخلاقی، محمد سالار وحیدی و سجاد مردانی(آسیب دیده) نیز از دور مسابقات حذف شدند.

این دوره از مسابقات که روز شنبه در ویتنام آغاز شده، عصر امروز به پایان می‌رسد.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.