کد مطلب: ۵۵۳۱۳۶

صفر تا صد آشنایی با مراحل طراحی سایت به زبان ساده

صفر تا صد آشنایی با مراحل طراحی سایت به زبان ساده

طراحی سایت نیاز به تخصص بسیار زیادی دارد به دلیل اینکه مراحل مختلفی دارد، اگر کم و کاستی در هر کدام از این مرحله‌ها وجود داشته باشد، باعث می شود که راندمان سایت پایین بیاید.

امروزه داشتن یک سایت موفق، بسیار ضروری است و باعث رونق کسب و کار می‌شود. اگر به دنبال چرای آن هستید، باید بگوییم به دلیل اینکه باعث می‌شود، آدم‌های بیشتری بتوانند به شما دسترسی داشته باشند و کار شما وابسته به محل و منطقه خاصی نباشد و مشتریانی از سراسر کشور داشته باشید. طراحی سایت نیاز به تخصص بسیار زیادی دارد به دلیل اینکه مراحل مختلفی دارد، اگر کم و کاستی در هر کدام از این مرحله‌ها وجود داشته باشد، باعث می شود که راندمان سایت پایین بیاید. با ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو همراه باشید تا با این مراحل به طور کامل آشنا شوید.

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت دارای ۶ مرحله می‌باشد که به آنها اشاره می‌کنیم.

مرحله اول: تحقیقات

اولین قدم برای طراحی سایت مانند انجام هر کار دیگری تحقیقات است. در این مرحله باید تلاش کنید تمام اطلاعات مورد نیاز مانند هدف، موضوع و… جمع‌آوری کنید.

مرحله دوم: برنامه‌ریزی

برای اینکه بتوانید مسیر خود را به خوبی مشخص کنید، نیاز به برنامه‌ریزی دارید. برنامه‌ریزی در اول کار باعث می‌شود شما در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و به قول گفتنی سرسری کار جلو نرود. در این مرحله می‌توانید استراتژی بهینه‌سازی سایت یا همان سئو را هم برنامه‌ریزی کنید. برای آشنایی با سئو پیشنهاد می‌کنیم به صفحه خدمات سئو ریراکو مراجعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

مرحله سوم: طراحی

در این مرحله به شکل ظاهری و قالب کلی سایت می‌رسیم. تمام فوتر، هدر(header)، شکل و ساختار منو در این بخش صورت می‌گیرد. در این مرحله بسیار مهم ایت که ظاهر سایت شما با محتوا با هم همخوانی داشته باشد. اشتباهی که در برخی از سایت‌ها دیده می‌شود این است که تلاش می‌کنند محتوا را با طراحی وفق دهند و این باعث بی‌توجهی کاربر به محتوای شما می‌شود. شما باید کاری کنید که مخاطب تمام حواسش به محتوای سایت شما جلب شود. پس برای نظم هر چه بیشتر سایت شما و زمینه کاریتان منطبق باشد.

مرحله چهارم: برنامه‌نویسی

2hgvc

از این مرحله می‌توان به عنوان یکی از زمان بر و وقت‌گیرترین مرحله‌ها نام برد. کدهای برنامه‌نویسی کارشان این است که وب‌سایت شما را برای مرورگرها قابل نمایش می‌کنند. کدنویسی دقیق باعث می‌شود که هر مشکلی که در سایت به وجود بیاید قابل شناسایی باشد و بتوان آن را حل کرد.

مرحله پنجم: راه‌اندازی

وقت آن رسیده که پروژه شما و تلاش هایتان به ثمر بنشیند. در این مرحله برای خود یک چک لیست آماده کنید که تمام مراحل را چک کنید و مطمئن شوید همه کارها انجام شده و چیزی از قلم نیفتاده است. اگر تمایل دارید نمونه کارهای یک سایت موفق را مشاهده کنید کافی است نمونه طراحی سایت شرکت ما را مشاهده کنید تا موفقیت آنها را بسنجید.

مرحله ششم: نگهداری و تعمیر سایت

یکی از کارهای بسیار مهم بعد از طراحی سایت خدمات پشتیبانی است. یادتان باشد سایت نیاز به مراقبت دارد و سایت موفق نیاز به به‌روزرسانی، تامین امنیت، برطرف کردن مشکلات هاست و غیره دارد.

طراحی سایت خود را به کدام شرکت بسپاریم؟

ما در شرکت ریراکو خدمات سوشال مارکتینگ ، سئو، طراحی سایت و هر چیزی که نیاز باشد تا شما به هدفتان برسید را برایتان به بهترین نحو انجام می‌دهیم و شعار تیم ما این است "موفقیت شما موفقیت تیم ماست" ما با تجربه، تبحر و تخصصی که در این راه کسب کرده‌ایم شما را پله به پله به موفقیت نزدیک می‌کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.