کد مطلب: ۵۵۰۰۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند هفتگی صندوق‌های دولتی هفته سوم خرداد

روند هفتگی صندوق‌های دولتی هفته سوم خرداد

در هفته گذشته دارایکم بازدهی ۱۲ درصدی را ثبت کرد اما پالایش یکم با روندی منفی بسته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته گذشته بازار سرمایه روند متعادلی را داشت و بسیاری از نمادهایی که در صف فروش قفل بودند با حرکات مثبتی که داشتند به مسیر تعادل بازگشتند. روند صندوق‌های دولتی پالایش‌یکم و دارایکم هم در روزهای گذشته نشان می‌دهد، ابتدا روند افزایشی در قیمت را شروع کردند اما با نزدیک شدن به روزهای آخر معاملات، روند ریزشی خود را دوباره از سر گرفتند.

در آخرین روز معاملات هفته گذشته بازار سرمایه صندوق پالایش یکم در قیمت ۷۲۰۳ هزار تومان به کارخود پایان داد. و نسبت به هفته گذشته حدود ۲٫۵ درصد افت قیمتی را داشت.

یکم هفتگی

صندوق واسطه‌گری مالی یکم هم در آخرین روز معاملات هفته گذشته در قیمت ۱۲۶۵ هزار تومان بسته شد و نسبت به هفته پیش ۱۲٫۵ درصد رشد را ثبت کرد.

هفتگی

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شاید یکی از علل چنین نوساناتی در بازار بورس، نوسانگیری های کوتاه مدت است که متاسفانه توسط برخی از سهام داران باب شده و برخی کامنت می گذارند و بقیه را هم به نوسان گیری دعوت می کنند که این کار درستی نیست.
    دوستان سهام دار مگر نباید پول های ورودی در اختیار شرکت ها و صنایع سهامی قرار گیرد که صرف کارهای عمرانی و گسترش مبادلات تجاری و مالی آنها شده و سوددهی آنها را بالا ببرد و ارزش سهام رشد کند با ورود و خروج فست فودی تنها پول های ورودی جیب به جیب می شود و شرکت ها مجالی پیدا نمی کنند که از این پول ها به شکل بهینه استفاده کنند.
    البته شاید اگر شرایطی فراهم شود که مبادلات تجاری و مالی شرکت ها و صنایع سهامی بیشتر شود و هزینه هایی که صرف کارهای عمرانی آنها می شود کاهش یابد تا حدودی جلوی ورود و خروج های فست فودی گرفته شود زیرا سرمایه گذار به تنها چیزی که نگاه می کند عملکرد شرکت و میزان سوددهی آن است و در صورتی که سوددهی شرکت در مسیر رشد پایدار باشد و ارزش سهام بالا برود، ورود و خروج های فست فودی هم تا حدود زیادی کاهش یابد.
    با سپاس.