کد مطلب: ۶۱۸۵۴۱

صورت مالی ۹ ماهه ۳ شرکت بورسی منتشر شد

صورت مالی ۹ ماهه ۳ شرکت بورسی منتشر شد

در آخرین روزهای دی‌ماه ۱۴۰۰، شرکت‌های بورسی در حال انتشار گزارشات ۹ ماهه خود هستند. گزارشاتی که بر اساس قانون تا پایان دی مهلت ارسال آن به کدال را دارند ولی با این وجود هنوز بخش عمده‌ای از شرکت‌ها این گزارش‌ها را منتشر نکرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آخرین روزهای دی‌ماه ۱۴۰۰، شرکت‌های بورسی در حال انتشار گزارشات ۹ ماهه خود هستند. گزارشاتی که بر اساس قانون تا پایان دی مهلت ارسال آن به کدال را دارند ولی با این وجود هنوز بخش عمده‌ای از شرکت‌ها این گزارش‌ها را منتشر نکرده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، چهار شرکت بورسی امروز صبح عملکرد ۹ ماه نخست خود را منتشر کردند.

شرکت پخش هجرت که با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی و نماد هجرت در بورس فعال است در گزارش ۹ ماهه خود با رشد ۸۱ درصدی درآمد عملیاتی خود مواجه شده است. این شرکت در ۹ ماه نخست امسال ۴٫۸ هزار میلیاردتومان درآمد داشته که از این میزان توانسته حدود ۳۶۲ میلیارد تومان سود خالص بسازد. با این حساب سود خالص هر سهم هجرت ۳۶۲ تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشدی ۲۵ درصدی داشته است.

بیمه کوثر هم صورت مالی ۳ فصل نخست امسال خود را در کدال منتشر کرد. این شرکت ۱۵۰ میلیاردتومانی فرابورس تا پایان آذر ۱۴۰۰ توانسته از محل حق بیمه و سایر خدمات خود سود خالص ۷۰۲ میلیارد تومانی محقق کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد کمتر شده است. سود خالص هر سهم کوثر در این مدت ۴۱٫۶ تومان بوده است.

سومین شرکتی که در کدال اطلاعات ۹ ماه نخست خود را منتشر کرده بود شرکت صنایع غذایی مینو شرق بود. غمینو در ۹ ماه نخست امسال ۲۸۴ میلیارد تومان درآمد داشته است. سود خالص هر سهم این شرکت ۴۱۳ ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افتی ۳۱ را به ثبت رسانده است.

مهمترین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابراهیم آینده روشن

    فقرا یادت نره کلید گشایش هر کاری،بخیل نباش که باید ضرر بدی

  • مالباخته بورس

    شاپور محمدی را به جای عشقی بی کفایت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران کنید.

  • ناشناس

    احسنت مرحبا به کتک زدن مذیران بانک دی حقوقهای نجومی وپاداشهای نجومی از جیب سهامداربدبخت

  • ناشناس

    از این به بعد مجمع ها رو همینطوری پربار مثل مجمع بانک دی وکرمان سهامدارها برگزار کنند تا مفت خورها به خودشان بیایند یا اصلاح شوند یا بروند خانه یک آدم لایق بیاید سهامداردبدبخت هم از ضرر بیرون بیاید من نظرم اینه قبل از هر مجمع باید همون سهم تا ۲۰ روز مثبت ۵ درصد بخوره وگرنه همینطور باهاش سهامدارها برخورد کنند حق گرفتنی دادنی نیست یا علی مدد