کد مطلب: ۵۸۸۲۴۳

عضو کمیسیون صنایع مجلس خبر داد:

طرح واردات خودرو سه‌شنبه نهایی می‌شود

طرح واردات خودرو سه‌شنبه نهایی می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قرار است سه شنبه هفته جاری، جلسه کمیسیون صنایع با حضور وزیر صمت برگزار و جمع بندی نهایی انجام شود، پس از آن مجلس فوراً وظیفه دارد که طرح را مجدد به شورای نگهبان ارسال کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی جدی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد آخرین وضعیت طرح واردات خودرو، اظهار کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد نحوه اصلاح ایرادات شورای نگهبان به طرح واردات خودرو به نتایجی رسیده‌اند؛ منتهی قرار بود یکشنبه هفته گذشته با حضور وزیر صمت این اصلاحات بررسی شود که به دلیل جلسه دولت، جلسه مجلس لغو شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بنابراین قرار شد سه‌شنبه هفته گذشته این جلسه با حضور وزیر برگزار شود که مجدد به دلیل سفر برخی از اعضای کمیسیون به خارج از کشور، این جلسه نیز لغو شد.

وی گفت: در نهایت مقرر شد سه شنبه هفته جاری، جلسه کمیسیون با حضور وزیر صمت برگزار و جمع‌بندی نهایی انجام شود. پس از اجماع در مورد پیشنهادات کمیسیون و رسیدن به یک جمع بندی، مجلس فوراً وظیفه دارد که طرح را مجدد به شورای نگهبان ارسال کند.

جدی در مورد جزئیات پیشنهادات کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد: ۲ پیشنهاد در مورد شفاف شدن منشأ ارز واردات خودرو و وظایف وزارت صمت در مورد واردات، نهایی شده که البته قبل از جلسه جمع بندی، نمی‌توان جزئیات آن را اعلام کرد.

منبع: مهر

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    ای روزگار……. از غم و غصه و بدبختی دلم گرفته کی مملکت درست میشه جوانی ام به فنا رفت همه آرزوهام مونده و دستم خالی وخالی.

    • ناشناس

      ?????

  • ناشناس

    نماینده مجلس فکر واردات ماشین برای خودشون هستن
    مردم بدبخت ماشین های ایرانی هم براشون شده ارزو

  • علی

    حدس میزنم خودرو ها وارد شده حالا تقسیم به نسبتش داره انجام میشه

  • ناشناس

    کاش مملکت ما هم به سر و سامانی برسه ، از بس قینتها سربه فلک کشیدا دلمون در آرزوی خرید ی ماشین حتی ایرانی مونده

  • Davood

    درصورتی واردات خودرو مؤثر خواهد بود که خودروهایی وارد شود که عامه مردم قدرت خرید داشته باشند. قبلا هم وارد میشد مانند بنز و پورشه و مازراتی که قشر خاصی توان خرید آنرا داشتند و و خودروسازان داخلی در بازار ایران جولان می‌دهند وباهرقیمتی و هر کیفیتی به این مردم خود کرده می‌فروشند و چاره ای هم ندارند باید بسوزند بسازند

  • ناشناس

    خدایا این مملکت کی درست میشه جوانی ام بفنا رفت هیچی به هیچ

  • ناشناس

    من فکر میکنم مثل گذشته همه اینا در حد حرفه فقط یه چیزایی گفته میشه و روی کاغذ نوشته میشه درحد عمل نیست آخه یک عده هستند که این اوضاع نابه سامان و انحصاری خودروی داخلی براشون می صرفه واین قشر فقیر جامعه هستند که باید فدای سیاست های غلط و سرمایه دارها بشن

  • ناشناس

    باسلام تورا خدا دیگه کاری بکنید به خدا آرزوی پراید رابه گور میبریم چرا آخه گناه جوانان ایران چیه چرا باید خودروی ۵سال کار کرده از خودروی صفر کارخانه گرانتر باشد چرا قیمت کارخانه با بازار ۱۰۰میلیون اختلاف داشته باشد چرا مسولین کاری نمیکنن ایران خاکش طلاست ولی مردمانش ازاین خاک نیستند

  • علی

    فعلا که خودمان و زندگی مان گروگان هستند