کد مطلب: ۴۷۶۵۴۳

رئیس اتحادیه طلای تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

طلا در پاییز ارزان می‌شود؟

طلا در پاییز ارزان می‌شود؟

رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود چنانچه قیمت دلار همچنان روند صعودی به خود بگیرد نوسان قیمت طلا نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، درباره وضعیت احتمالی بازار طلا در هفته جدید دبیر اتحادیه طلای تهران گفته بود که « خرید سکه جذاب شد . با توجه به نوسان‌ اخیر قیمت دلار پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا احتمالا در این هفته پیش‌رو به طور جزئی افزایش می‌یابد.» حال آیا ممکن است با کاهش شیوع ویروس کرونا قیمت طلا ارزان شود؟

رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا تا پاییز گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت انس جهانی طلا نوسان دارد؛ به طوری که از هفته گذشته تاکنون هر انس جهانی طلا حدود هشت دلار افزایش یافته است. طبق برآوردها قیمت هر انس جهانی طلا به هزار و 941 دلار رسیده است. همچنین با افزایش قیمت انس جهانی، قیمت طلای 18 عیار نیز 55 تا 60 هزار تومان گران خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود چنانچه قیمت دلار همچنان روند صعودی به خود بگیرد نوسان قیمت طلا نیز ادامه داشته باشد.

ابراهیم محمدولی با توجه به افزایش قیمت طلا به مردم توصیه کرد: در این شرایط پر نوسان بازار ارز و طلا تقاضا برای خرید سکه و طلای آب شده زیاد شده است. این در حالیست که برای خرید مصنوعات طلا یک تقاضای 20 درصدی وجود دارد. به مردم توصیه می‌کنیم به جای خرید طلاهای آب شده مصنوعات طلا بخرند تا هم از مصنوعات طلا استفاده کنند و هم چرخ تولید بچرخد.

کرونا طلا را ارزان می‌کند؟

هر چند برخی از تحلیلگران معتقدند با کاهش شیوع ویروس کرونا ممکن است قیمت طلا ارزان شود اما رئیس اتحادیه طلا تهران معتقد است: «با اتمام شیوع همه‌گیر ویروس کرونا قیمت طلا چندان ارزان نخواهد شد؛ چرا که با افت شاخص بورس مجدد سرمایه‌های سرگردان به بازار طلا سر ریز خواهد شد و قیمت طلا مجدد نوسان خواهد داشت.»

او با اشاره به قیمت انواع سکه گفت: سکه تمام بهار آزادی با 560 هزار تومان حباب با قیمت 12 میلیون و 290 هزار تومان معامله شد. همچنین نیم سکه با قیمت شش میلیون و 100 هزار تومان فروخته شده است. ربع سکه و سکه گرمی نیز به ترتیب با قیمت‌های سه میلیون و 450 هزار تومان و یک میلیون و 850 هزار تومان معامله شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا لعنت کتد گرانی را نان سر سفره نداریم گناه ما چیست چکار بکنیم به کجا پناه ببریم این زندگی نیست که ما داریم دختر مجرد دارم پسر محرد دارم

  • ناشناس

    هیچ کس به فکز مردم نیست که چگونه دارند زندکی می کتد ما دردمان را به کی بگیم هرکس که دستش توی دولت بند هست بفکز خودش هست خدا

    • ناشناس

      اره

  • ناشناس

    دروع همه چیز ارزان میشود

  • ناشناس

    کو ارزون بشه یکم اومد پایین دوباره رفت بالا خدالعنت کنه اونایی ک اینکارارو میکنند واقعا زندگی خیلی سخت شده دیگ طاقت ندارم فقط مرگ کارساز

  • ناشناس

    ماشین های،شما چی اونام بیاد پایین ؟؟؟

  • سینا

    جرا طلا ارزون نمیشه خدا لعنت کنه هر چی د لال

  • ?

    بچه ها من سکه خریدم 11 و خورده ای. الان چیکار کنم همه پولم همون بود?

  • ناشناس

    من حدود۴۰گرم طلادارم میخوام برم بفروشم میترسم بیادپایین تر….بنظرتون چکارکنم بفروشم یابزارم باشن…گرونترمیشه….میخواستم بفروشم یکم پول هم بزارم روش زمین بخرم…آخه مستاجرم

  • ناشناس

    یکی بگه الان۱۹ آبان هست طلا ارزونتر میشه ما بخریم برای استفاده الان یا صبر کنیم

  • ناشناس

    طلا ایا دوباره گران میشود