کد مطلب: ۵۶۸۸۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه نیم میلیون تن سیمان در بورس کالا

عرضه نیم میلیون تن سیمان در بورس کالا

هلدینگ سیمانی شستا، در راستای شفافیت و صیانت از حقوق صاحبان سهام و در حالی که برق کارخانه های سیمان هنوز تامین نشده ، روز شنبه ۱۶ مرداد، نیم میلیون سیمان به بورس کالا عرضه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در یک ماه گذشته با قطعی مکرر برق در کارخانه‌هایی سیمانی و فولادی زیان جبران ناپذیری بر تولید سیمان در کشور زده شد. در هفته گذشته خبرهای زیادی مبنی بر نبود سیمان در کشور و رسیدن هر کیسه سیمان به مرز ۱۰۰ هزار تومان منتشر شد.

همسو و هم‌جهت با این موضوع نمادهای سیمانی هم بی‌تاثیر نماندند و این گروه با روندی منفی و بعضا با کاهش قیمت همراه شدند. اما حالا هلدینگ سیمانی شستا(سیتا) در روز شنبه ۱۶ مرداد ماه اقدام به عرضه نیم میلیون تن سیمان در بورس کالا می‌کند.

در جریان معاملات امروز(۱۳ مرداد) بازار سرمایه هم روند نمادهای سیمانی به نسبت روزهای گذشته از تعادل بهتری برخوردار بود و نمادهای شاخص این گروه با روندی مثبت و صعودی بسته شدند.سیتا، سبزوا و سشرق از نمادهای مهم و مثبت این گروه در بازار امروز بودند.

هلدینگ سیمانی شستا، در راستای شفافیت و صیانت از حقوق صاحبان سهام و در حالی که برق کارخانه های سیمان هنوز تامین نشده ، روز شنبه ۱۶ مرداد، نیم میلیون سیمان به بورس کالا عرضه می‌کند.

پس از بروز مشکل در تولید سیمان به دلیل قطع ناگهانی برق که منجر به کاهش بسیار چشم‌گیر تولید سیمان شده و این موضوع باعث گرانی و کمبود سیمان در بازار شد، هلدینگ سیمانی شستا با عرضه ۵۰۴ هزار تن سیمان در روز شنبه به ادامه فعالیت خود در بورس کالا در جهت تامین سیمان مورد نیاز مردم، اقدام می‌کند.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس کالا فعال شده دلالها ناراحتند که سودخوری الکی آنها برسه به حقدارش تولید کننده و سهامدار
    فقط سیمان نیست نمونه های دیگر
    +براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، پی وی سی پتروشیمی آبادان شنبه ۱۶ مردادماه برای نخستین بار در تالار صادراتی این بورس عرضه می شود و در نهایت راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
    +تالار حراج بازبورس کالای ایران، امروز دوشنبه ۱۱ مرداد، میزبان عرضه ۱۵۰ هزار تن سنگ اهن دانه بندی است.
    +تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز سه شنبه ۱۲ امردادماه میزبان عرضه۹ هزار و ۹۰۰ تن ورق فولادی، ۴۰ هزار تن تختالC و ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ تن شمش بلوم است
    +تالار صادراتی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه، میزبان دادوستد ۷ هزار و ۱۵۰ تن قیر، ۵ هزار تن گوگرد و ۸۰ تن عایق رطوبتی بود

  • ناشناس

    سیمان را ارزان کنید از خدا بترسید
    برنامه ریزی میکنن میخان چند نفر یک شبه ابر ثروت بشن میان دست میزارن رو کالاهای اساسی مردم
    میگن سیمان گرون شد از اونور اون چند نفر تاجای ک جا داره دپو میکنه تا جای ک قیمت برسه بجای ک از گرونی کسی نخره بعد میان 3% میارن پایین بعد میگن ایهاالناس سیمان ارزون شد بیایید بخرید
    سیمانی ک اول 7 هزار تومن بود کیسه با کدوم منطق باید بشه 120 هزار تومن !!!!!!!!!

    • ناشناس

      احتکارچی و واسطه های متعدد و رانتی برای خراب کردن وجهه بورس و بورس کالا چون جلوی سود ناحق دلالی آنها را گرفته گرانی کاذب و کمبود در سیمان ایجاد کردند

    • ناشناس

      بعضی هم در گرانی با قطع برق کمکشون کردند

  • ناشناس

    سیمان باید تو بورس کالا بمونه سال سال سیمانی هاست دست دلالان خدارو شکر قطع شد یاعلی

  • ناشناس

    اینقدرهم به سیمان گیر ندین دیگه رفت تو بورس کالا. دست دلالان هم قطع شد خداراشکر.اگه می تونیدمواد غذایی رو ارزان بکنید

  • ناشناس

    سلام
    خدا لعنت کنه هرچی آدم وطن فروشه نامردا آخه چقدر میخواهید بدزدید. یکماه سیمان پیدا نمیشه. مگه بابا انسان نیستید ‌‌‌.