کد مطلب: ۴۵۱۸۰۱

عملکرد بورس در ۹۹/۰۳/۰۳

نوسان شاخص کل با اختلال در هسته معاملات / کدام سهم‌ها بیشترین ریزش را داشتند؟

نوسان شاخص کل با اختلال در هسته معاملات / کدام سهم‌ها بیشترین ریزش را داشتند؟

بازار سرمایه امروز که به علت اختلال در هسته معاملاتی با ۹۰ دقیقه تاخیر شروع به کار کرد در معاملات آغاز هفته خود نیز شاهد ریزش شاخص کل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل که هفته گذشته را با ریزش حدود ۱۶ هزار واحدی به پایان برد، در اولین روز هفته با شتاب بیشتری به ریزش‌ها ادامه داد و در مجموع با ریزش حدود ۲۷ هزار واحد به زیر سطح ۹۶۰ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز طی معاملات امروز با ثبت ۱٫۱۶ درصد بازدهی منفی افت حدود سه هزار و ۷۵۰ واحدی را تجربه کرد و به این ترتیب به کانال ۳۱۸ هزار واحدی سرازیر شد.

سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۲۸۱۵، ۲۵۷۹ و ۱۸۳۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را در شاخص امروز داشتند که در کنار آن‌ها نمادهای شستا، کگل، اخابر و کچاد نیز هر کدام تاثیر منفی بیشتر از ۱۱۰۰ واحد به‌جا‌گذاشتند.

همچنین سه گروه خودرو، بانک و دارویی صنایع برتر امروز را تشکیل دادند که کارشناسان نیز در پیش‌بینی خود از گروه‌های پیشتاز این هفته به دو گروه خودرو و دارویی اشاره کرده بودند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۱۸۷ هزارتا رسید که طی آن ۱۱ میلیارد و ۱۴ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در نتیجه ارزش بازار به ۳۶۰۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

Screenshot 32

Screenshot 33

Screenshot 34

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • تجربه چندساله بازار سرمایه

    بورس تا ابتدای هفته ی اینده به روند صعودی برمیگرده. این اصلاح نیاز بازار بود و فرصتی رو به تازه واردا داد که بتونن سهم های مورد نظرشون‌و بخرن. تنها فرصت خرید سه شنبه و چهارشنبه خواهد بود و از شنبه صف های شدید خرید رو داریم. دوستانی که تحلیل انجام میدن کاملا نمودارها و حجم های معامله گویای این مطلبه. دوستانی که بقیه رو ترغیب به فروش میکنن خودشون خریدارن پس مراقب باشید! نصیحت چند تحلیلگر

    • شفیعی

      اینجانب معتقدم فروش در این هفته باتوجه سیر نزولی به ضرر خیلی از تازه وارد ها تمام میشود این صف فروشهای هیجانی خیلی کم دیگه اتفاق میوفته چون جرأت را از تازه واردهای بازار میگیره وعرضه های اولیه دولت اتفاق اوفتاده وخیلی ارزش خاصی ندارند پس در دوروزه باقیمانده معتقدم خرید بسیار گزینه مناسبی میباشد،

    • ناشناس

      تورو خدا راستش رو بگین.

    • شفیعی

      بنده هم با نظر آقایان موافقم دو روز آخر هفته فقط خرید ،جدیدالورودا به بازار نگران نباشند بازار در هفته آینده سیر صعودی به خود میگیرد

    • ناشناس

      مثل اخابر اول ۱۵۰میلیون سهم در خال فروش بود ولی حالا به ۱.۶میلیون رسیده

  • ناشناس

    بورس تا اخر سال روی شاخص ۲ میلیون خواهد بود. با خیا ل راحت سهامهای ارزنده را خواهیم خرید. و … . انشا… همه سلامت و پرسود باشند.

  • امین

    بورس باز واقعی سهامداری می‌کنه و با چند تا شوک خبری از کوره در نمیره…