کد مطلب: ۵۱۵۳۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت دارا یکم

آخرین قیمت دارا یکم

در پایان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش هر واحد از صندوق دارا یکم به ۱۵ هزار و ۳۵۴ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش هر واحد دارا یکم به ۱۵ هزار و ۳۵۴ تومان رسید و با این حساب ارزش ۲۰۰ واحد از این صندوق ۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان ارزش دارد. این در حالیست که ارزش صندوق دارا یکم در جریان معاملات ۲ ماه قبل حدود ۴ میلیون تومان و در دوره اوج بازار سرمایه بیش از ۶ میلیون تومان بوده است.

یکم 30 بهمن ریزش سنگین صندوق‌های دولتی در حالیست که از این صندوق‌های حمایت‌های زیادی شد اما روند این صندوق‌ها بعد از گذشت چند روز بدون حمایت دوباره نزولی شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دارای یکم کلا دولت سه میلیارد سهم به مردم فروخته حالا حاضر نیست سه میلیون صف فروش را بخره یعنی یک هزارم سهمی را که فروخته حمایت کنه .کدام حمایت را دولت کرده.

  • ناشناس

    خواهشا جلوی کسانی که دارن سهامشون با ضرر و زیر قیمت خرید می فروشندبگیرید . این بهترین کمک و راه حل ساده است . فروش و خرید زیر قیمت متعارف ممنوع کنید .فروش سهام زیر قیمت خرید به همه ضرر می رساند حتی به حقوقی ها زمانی که دامنه راه طوری تنظیم کردند بین این قیمت ها معامله صورت بگیرید الان هم یک دامنه درست کنند برای قیمت سهام فرضا قیمت سهام ۲ تومان خرید شده باشد زیر ۲ تومان اجازه ندهند بفروشند یا همان ۲ تومان یا بالای ۲ تومان به این شکل صف فروش کاسته می شود و به بقیه ضرر نرسونند.

  • سهامدار

    تصویب دیروز افزایش ضریب به ۶۰ درصد رو چرا نمینویسین تجارت نیوز
    واقعا کوتاهی میکنین
    صندوق های ETF که دارایکم سردمدار اون ها هست از شنبه ۲ اسفند قراره تا یه مدت طولانی به خاطر افزایش ضریب اعتبارات مثبت باشه

  • ناشناس

    سلام.چه اشکال داره؟ریزش کرده محدوده 14تا 15000متقاضی بیشتری داره ،بخش زیادی ازنقدینگی جامعه وارد میشه مجدد رشد میکنه،یعده فکر می کنند بورس تا بینهایت باید رشد کنه،هرسهمی یک ارزشی داره،گرچه تنها سهمی که زیر ارزشش داره معامله میشه دارایکم هست ولی جالب 80درصد سهام اصلا سودی ندارند وقیمتشون بالاهست تا صف خرید میشند همه میرند صف خرید،ریزش می کنه ،چون قیمتش بالاهست همه داد وبیداد می کنند.

    • ناشناس

      بالاخره مردم چه حرفی روبایدباورکنندمثلامجتمعی به بزرگی پتروشیمی خلیج فارس هرسهمش ازیک آدامس بادکنکی هم ارزان تره ویاصندوقی بااینهمه زیرمجموعه ودارایی مثل شستاهرسهمش ازیک دانه تخم مرغ هم کم ارزش ترهست

  • ناشناس

    میخوای چی بگی تجارت نیوز خیلی هدفمند حرف میزنی خطریه

  • ناشناس

    بازهم بهمون دروغ گفتند

  • ناشناس

    اقا من یه سال پیش یه تومن گذاشتم الان چقدر شده؟

  • ناشناس

    سهام دارا یکم دارم میخواهم بفروشم راهش رو بلدین ؟